Mijn kind is te dik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamv1, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Pfff altijd weer die stomme RTL, even flink reclame maken door die appels vol in beeld te brengen..

2. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    in het grootste deel van de gevallen moeten ze het echt "help, mijn ouders sporen niet" noemen ipv "help mijn kind is te dik" haha

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou idd ;). Maar ze huilt idd wel heeeel veeeeel. Maar ze is toch wel heel makkelijk aangelegd vind ik. Ze wil wel, maar toch niet gemotiveerd genoeg als de camera's weer weg zijn. Valt ze toch nog makkelijk in het oude terug. Misschien is ze gewoon te lief?

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dat denk ik ook hoor. Ik denk dat het een probleem van al die ouders is. Geen nee kunnen zeggen en te makkelijk zijn. En volgens mij heeft ze onverwerkte problemen ofzo. Want ze lijkt me een beetje labiel.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Waar zijn ze nu, met dat abseilen? Is dat genoemd?

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohnee je make up loopt uit! :p

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Is in Reusel bij de nieuwe brandtoren. Is overigens doodeng om daar bovenop te staan, haha. Maar ja ik heb ook hoogtevrees!!:$

8. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    jeetje mina dat was schrikken.
    Abseilen is toch wat anders dat is toch naar beneden glijden.
    Ik heb dat trouwens in valkenburg gedaan was echt te gek

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Nou tot volgende week ik ga naar dubbeltje op zijn kant doei!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Doei doei! dubbeltje op z'n kant is helaas herhaling. Ga maar law &order kijken. Fijne avond nog!!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het is gewoon allemaal emo-eten van al die dikke moeders...Maar goed dat is mijn huis tuin en keukenpsychologie...
    Die zijn allemaal zo onzeker dat ze zich uit ellende maar vol zijn gaan vreten.

Het blijft gewoon in en intriest voor die kinderen.
    En die vader slaat alles met zn gehuiliehuil over die tv. Verdomme je kind heeft zwaar overgewicht en jij gaat zeuren....;):x

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Was dit dat niet dan? Sorry ik heb maar half gekeken.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik herkende het ook.. van Rofra was het volgens mij. In september zijn we daar nog geweest, maar dan op een ander terrein. Vond het randje bij het abseilen overigens wel akelig ook hoor - dat er eentje uitglijd, vooruit dat kan..maar 2 of 3 ? hmm..
    Het was inderdaad abseilen - dat kan recht omlaag of lopend via de wand (recht omlaag is het leukst vind ik hihi :p -heb het vroeger op een camping in Limburg een paar keer gedaan - Heelderpeel) .
    Het andere is Tokkelen.. ook supergaaf... maar dat is helemaal snel afgelopen ;) .

Ik hoop dat die moeder overigens de knoop ook echt door gaat hakken om hulp te zoeken- en niet weer blijft twijfelen en het uiteindelijk niet doet.

Die vader over die tv (die voorstukjes ook!) dat viel me érg tegen. Had juist zoiets van: Oke, gelukkig is hij wel wat strenger, want hun zoon weet precies hoe hij z'n moeder moet bewerken.

En pa die z'n kind omkoopt: Pffff.. probeert ma voet bij stuk te houden, ze lijkt nog vrij sterk, gaat pa zó doen! Als ze samen zouden werken, zou het best goed komen, maar ik denk dat moeders alleen niet sterk genoeg is...

En dat meisje is inderdaad hartstikke lief..

en dan die moeder, die wéér niet meewerkte.. - plannetje van zoon (die zo enthousiast was) niet leuk vond en weer wat anders wilde.. zonde hoor. Leuk mannetje, maar ik hoop dat hij dat blijft..

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik hoop toch niet dat dit het gemiddelde beeld is van het Nederlandse gezin. Ik vind het echt schokkend om te zien hoe ze allemaal voor de schermen hangen. En een gezin wat blijft zitten kijken, dat motiveerd 1 kind niet om lekker wat te gaan doen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn broertje zat ook altijd achter de pc. Gamen maar ook gewoon internet.

Maar...

Was niet dik en nog steeds niet.

Hij deed namelijk gewoon aan sport ( hij zat op Karate, zwemmen en op een fanfare)

Ik denk dat het dan echt anders is.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het heeft ook met aanleg en erfelijkheid te maken. Dus niet alleen of je de hele dag voor de tv/pc hangt.
    En natuurlijk het voorbeeld wat je krijgt.
    Mijn ouders zijn geen grote eters, dus werd er bij ons door ons alle 4 weinig opgeschept (normale porties in onze ogen).
    Maar als ik naar mijn vriend kijk, wat zijn ouders hij en zn zus weg kunnen werken....
    Dus zijn wel meerdere factoren.

Ik denk wel dat dit een beeld geeft van hoe het er in veel gezinnen aan toe gaat tegenwoordig. Niet alle, maar wel veel...
    Het is niet voor niets dat er steeds gezegd wordt dat kinderen meer moeten sporten/bewegen omdat er veel overgewicht is.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja inderdaad.

En het zijn natuurlijk ook gezinnen waarvan de ouders ook niet sporten of zijn opgevoed met sport.

Bij ons was het normaal om 1 of 2 sporten te doen.

Mijn moeder heeft een sportopleiding gedaan en was vroeger sport lerares turnen. Kan me een leven zonder sport ook niet voorstellen.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Precies!
    Ik mocht ook op 2 sporten van mijn ouders of kiezen 1 sport en 1 muziek. Toen heb ik dat gedaan heb een tijd op volleybal gezeten en keyboard les gehad.
    Daarna was het streetdance en zangles...
    Nu hadden wij wel geluk dat mijn ouders het konden betalen+dat mijn zus niet wilde sporten (is altijd graadmager geweest)...

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is ook een van de redenen waarom ik nu ook sport. Het is nooit mijn hobby geweest (al ben ik er wel mee opgevoed). Het is niet alleen gezond, maar ik vind ook dat ik een goed voorbeeld ben voor mijn kinderen. Ik tennis en fitness en mijn man doet wielrennen en ook fitness. Tennissen doe ik met heel veel plezier, fitness wat minder, alhoewel ik nu in het ritme zit en het er gewoon bijhoort ;)
    Mijn kinderen leren nu dus ook dat het er gewoon bijhoort en dat zij dat straks ook gaan doen. Vind het raar om te zeggen dat zij moeten sporten omdat het gezond is, terwijl ik dat niet zou doen. ;)

Ik vind het ook zeker dat mijn kinderen gaan sporten en het maakt me niets uit wat, als ze het maar met plezier doen en volhouden!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zag ook in een stukje dat de kids een sportief doel moeten bedenken. Dus 1 jochie van ik wil gaan hardlopen en dat moet dan samen met de hele familie. Zegt die moeder iets in de trant van ohw met de hele familie hmm, wat vind je van schaatsen dan :$. Met andere woorden ik ga dus niet hardlopen! En die nicollette had het goed in de gaten dat dat de reden was dat die moeder dat zei. Dan denk ik kom op zeg, het gaat hier wel om je kind en als je kind wil hardlopen dan doe je dat voor je kind toch!
    Volgens mij denkt zij teveel aan zichzelf.. zolang ze er zelf maar geen hinder van ondervind is het prima, maar moet ze er zelf ook iets aan doen dan is het how eens even..:x

Deel Deze Pagina