Mijn kind is te dik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamv1, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ach, die Tim..... Dat jong wil ik alleen maar knuffelen als ik 'm zie. Wat een verrukkelijk ventje, ik hoop echt dat hij zijn streefgewicht bereikt en gewoon lekker gezond op kan groeien.

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Die moeder van enrico is wel een bijzonder exemplaar... ik snap haar gewoon niet zo goed :) zij is er volgens mij van overtuigd dat ze haar liefde toont door hem zijn zin te geven...

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Idd fietsen is toch de normaalste zaak??? Geen regenpak?? Koop die dan!!! Nou ja zeg, hij is niet van suiker. Wordt veel te veel verwend daarin!

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hij hoeft niet te fietsen, want hij heeft geen regenpak en dan wordt 'ie nat!:$

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hij heeft geen regenpak en als het regent wordt hij nat..

Duh, KOOP dan een regenpak!!

6. MamaMarije

SERIEUS mijn mond valt open: hij heeft geen regenpak en hoeft dus niet te fietsen als het regent, dat vind ik zielig....

WTF!
    A: dan koop je een regenpak...
    B: welk kind heeft er ooit wat van gekregen om door de regen te fietsen! (behalve een slecht humeur hooguit...)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat meisje (zusje) zeurt veel te veel, indammen zou ik zeggen!!!

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Overigens zal een regenpak kopen voor een 'kind van formaat' wel makkelijker gezegd dan gedaan zijn, maar dan nog is t natuurlijk rare reden.

9. MamaMarije

Ach, dan een paar keer nat laten worden, fietst ie extra hard en kan ie een normaal maatje aan :D sorry, flauw...

Ook fijn als moeders zegt bij de resultaten: tja, het is nog niet veel...
    4 kilo, 6 cm kwijt! Ik vind het heel knap!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach arm mannetje.. Zusje wel frikandellen eten en hij niet.. zusje is ook vrij stevig

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Kunnen ze die ouders niet beter op een heropvoedkamp sturen... Echt die ouders hebben het zo ver laten komen...Dan zegt die moeder ja hij moet het doen,hij moet rennen,hij moet er op letten wat hij eet. Maar als die begeleidster erbij zit ist opeens van ja WIJ gaan er alles aan doen...Ik snap dit niet zo goed.... Ik ben ook nooit super slank geweest maar mijn moeder stimuleerde ons altijd om te sporten en ik kreeg ook echt niet zo veel te snaaien als die kinderen...

12. MamaMarije

Tja, zusje beter ook geen frikandellen, die is idd ook aan de zware kant...

Lijkt me wel lastig, als je ene kind veel te dik is en de ander niet, hoever trek je dan één lijn?

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    dik of niet dik, dit eetgedrag is sowieso niet gezond. Dan kun je van buiten wel slank zijn, van binnen kan je lichaam evengoed ongezond zijn natuurlijk. Alleen zie je t dan aan de buitenkant niet.

14. MamaMarije

Dat is dan ook wel weer zo!

En ik denk dan maar zo: als je basisvoeding thuis dagelijks gewoon gezond is, kan een frikandelletje op een feestje ook geen kwaad...

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Fijn dat die Naomi is afgevallen!

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik vind het erg zielig dat die kinderen moeten boeten voor het falende gedrag van hun ouders.. Je zou toch denken dat ze direct zien wat ze fout doen als ze die video's terug zien!! Echt bizar hoor..

Het ene kind wel vet eten geven terwijl de ander zijn uiterste best loopt te doen, triest!

Niet fietsen ivm geen regenpak hebben, kom op zeg! Ik ben ook nooit gesmolten.. Hoezo ze zorgen ervoor dat hun kind niets aankan?!

Sorry maar ik vind veel dingen in deze serie echt kindermishandeling..

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

denk niet dat dat moeilijk moet zijn.
    Ik was als kind ook een dikkertje, mijn zussen graatmager..
    Maar hun mochten niks meer dan ik daardoor. Allemaal 1 zakje chips in het weekend, allemaal maar 1 snoepje per keer in het extreemste geval 2 per dag.

Nou aten hun slecht hun avodeten en ik heel goed, maar ze mochten nooit meer hebben dan ik.

Vind ik ook de beste methode.. Want ook dunne kinderen moeten niet teveel en te vaak slecht eten, alleen omdat ze er toch niet van aankomen..

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wel goed dat die moeder van enrico zo goed mee doet! Dat is het goede voorbeeld idd!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff erger me rot aan haar make up zeg..

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ja inderdaad wel goed dat die moeder meedoet (kan ook geen kwaad en zeker goed voorbeeld)

Vind ook dat als je ene kind te dik is en de ander dun dat je voor iedereen 1 en hetzelfde gezonde voedingspatroon moet hebben.
    En als je dat hebt dan kan eens een frikandelletje geen kwaad.

Deel Deze Pagina