Ja inderdaad dat vond ik ook over dat emo gedoe.. Maar vond het ook jammer dat er niet ietsie meer is gezegd over de andere kinderen in het gezin. Ik bedoel het was dan misschien moeilijk voor degenen waar het over ging en voor de ouders. Maar ik denk dat de andere kinderen op school ook wel reacties gehad hebben. En de tijden dat t moeilijk was zullen zij er ook niet van verschoont gebleven zijn! Die verdienden gewoon ook n pluim in hun reet! Verder vind ik het knap van die mensen die ze geholpen hebben dat ze zo respectvol bleven want ik kreeg meermale de kriebels van de ...nouja... stomzinnigheid van ouders. Als je bekijkt dat die oudste jongens meer achter een schermpje zitten als buiten komen. En gehaktballen met dubbele mayo etc naar binnen werken...ja sorry hoor.... 1+1=.... Zijn jullie ook benieuwt hoe het er over 3 a 4 maanden aan toe gaat in die gezinnen? Zou daar nog wel een vervolg van willen zien eigenlijk....Kijken of ze het zonder camera op hun snuffert ook vol houden of...
Dat vond ik ook Wilma, over die andere kinderen, daar hoorde je niks over. Ben vooral benieuwd of die Annemarie het volhoudt, wat een walgelijk mens vond ik dat zeg gatverdamme. Ik denk dat Enrico en zijn moeder het wel vol gaan houden, vond hun ook echt leuk.