Hey Bluesky, ik lees het verhaal nu pas! Wat sneu voor Jelle zeg, maar gelukkig heeft hij er zelf niet al te veel last van ondervonden. Top dat het gips er nu af is! Raar idd van je vriendin.
Gelukkig gaat het beter met Jelle! En wat een rare vriendin, ik zou die relatie tot maar even flink laten bekoelen, wat een rare opmerkingen zeg
Ik heb die vriendin nog niet gesproken, maar we zijn normaal ook niet zo close dat we elke week bij elkaar op de stoep staan, dus dat is niet raar. Ik heb me er maar bij neergelegd dat er geen excuus oid komt, dan kan het alleen maar meevallen... Ze hebben nu geen foto gemaakt, deze arts zag aan de hand van de vorige foto dat het eigenlijk geen breuk was. Als je op de foto kijkt, zie een klein stukje bot dat afgeschilferd is en net daarnaast loopt een lijntje zodat het lijkt alsof het gebroken was. Maar dat was niet zo, volgens de chirurg en omdat Jelle verder geen pijn meer had mocht het gips eraf blijven. Jelle was wel zwaar teleurgesteld, hij had zich echt verheugd op blauw gips... Maar hij vond het nu al eng omdat ze het nu met een schaar los moesten knippen, laat staan dat ze met zo'n zaag aan de gang moeten. Ik ben blij dat hem dat bespaard is gebleven. Ik schilder zijn been wel blauw als hij dat wil.. Hij heeft nu wel wat pijn, maar dat was normaal. Hij moet even voorzichtig zijn en belasten op geleide van pijn, maar volgens de chirurg zijn kinderen daar veel beter in dan volwassenen... De pijn moet gewoon in de loop van de week minder worden, anders moeten we weer terug. Maar voor nu ligt hij in bed en het is stil, dus het zal wel loslopen...
zou heel goed kunnen natuurlijk. Maar pleit de oudersn iet vrij om het te ontkennen wat er gebeurd is. Dan moeten de ouders juist beter weten dat het wel eens waar zou kunnen zijn wat hun zoontje heeft gedaan. Logisch dat het je hoog zit. fijn dat het gips eraf is hopleijk is het snel helemaal over