hallo meiden, onze dochter heeft vetkussentjes op haar wreef op haar voet ( bovenkant dus) daardoor passen bijv waterschoentjes niet makkelijk, ballerina,s zien eruit alsof haar voet erin gepropt zit... en een hoop schoenen passen gewoon echt niet... dus ik heb de grootste moeite om goede schoentjes te vinden zonder vetertjes maar meer iets zomers... heb nu van fitz kidz hele dure gekocht... maar 1 paar is wel een beetje weinig... ik kan me niet voorstellen dat ze de enige is? mijn man zegt trek de riempjes toch maar een beetje aan want dat zit niet te strak... maar volgens mij wel... hoe doen jullie dat? gr Jose
ik had dat probleem ook. hier pasten alleen nikes. en dan nog groter dan normaal ook. ze is nu bijna toe aan maat 23.
oh dat heb ik ook gehad met beide dochters... nu ze wat groter zijn en dus wat afvallen passen ze wel weer meer schoentjes... als het babyvet eraf is komt dat vanzelf...
ik heb juist het tegenovergestelde. geen vetjes en smalle voeten waardoor ballerina's enzo niet passen. Nu wel geslaagd, maar poepieduur. Dus nepcrocs erbij gekocht voor in de zandbak enzo... Het is gewoon even goed zoeken bij een goede zaak!
Hier bij de Dolcis geslaagd. Thirza heeft volgens mij net als ikzelf ook gewoon een hoge wreef, maar voorlopig zijn haar voetjes ook nog lekker zacht. Maar bij de Dolcis een zomers schoentje gevonden van Clarks en bij durlinger een sportief sandaaltje. En nep-crocs die we doorkregen van vrienden, van hun dochtertje nog
hier ook crocjes.. bevallen érg goed. Maar ik had het al bij zoveel kindjes gezien, dat ik ze graag had. Vanwege zweetvoeten heb ik voor originele crocs gekozen. Daarin schijnt het wat minder te zijn. Wij hebben overigens een soort klompjes maar dan met stoffen, licht elastische achterkant. Op de gewone klompjes en mary-janes liep ze niet goed (op de klompjes ronduit slecht!) .
Hier juist erg smalle voetjes en totaal geen vet op de voeten. Daardoor zijn heel veel schoenen echt veelste breed. Ik ben laatst wel leuk geslaagd bij de zara, die heeft hele leuke leren kinderschoentjes en die zijn mooi smal!