mijn kind slaapt ineens uit!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beagle78, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    door de zomertijd was Quinten gisteren al een uur later wakker.Gisteravond een half uurtje later op bed gedaan om 19:30 en vanmorgen om 8:15 zat ik aangekleed en al met een fles te wachten totdat meneertje wakker werd :)

Wat kan het toch ineens veranderen.

vorige week hadden we nog hele nachterlijke drama's elke dag maar weer.

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik zal zeggen: geniet ervan! :D

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ons ventje sliep al redelijk uit, tot 08.00 ongeveer! Vanmorgen was het 09.00 uur, de slaapkop. Komt de laatste fles wel wat laat uit, dat is vervelend, maar ga hem niet eerder wakker maken. Hoop dat jou mannetje dit ook lekker blijft doen!

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik had ook de stille hoop dat Julian nu ergens tussen 7 en 8 wakker zou worden ipv tussen 6 en 7, maar helaas...

Geniet van je uitslapertje :D

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, hier ineens ook een uitslapertje... :) Wat me wel met angst en beven doet uitzien naar de wintertijd :(

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Geniet van je uitslapertje :D ik had gehoopt dat mijn kleine man zich ook zou vergissen met de tijd nu.. maar helaas ;)

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier een vroegertje de laatste tijd (6.15 uur), dus vanochtend 'luxe' om 7.20 uur. Ging ook later naar bed, dat weer wel....

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou hier een dame die helemaal de weg kwijt was geloof ik, vanochtend om half 10(!) maar eens gaan kijken en toen werd mevrouwtje wel wakker na lang uitrekken, ik werd zelfs een beetje ongerust dat ik maar niks hoorde, tis ook nooit goed he :)
    normaal is ze tussen 7.00 en 8.00 wakker.
    dus wel genieten op mijn vrije dag!

9. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    gisteren gewoon weer om 19:00 en fles en daarna naar bed en vanmorgen was het weer 8:30.

Ik hoor hem wel heel even om 7 uur maar voor ik echt besef dat mijn zoon wakker is slaapt hij ook alweer. Hij speelt dan gewoon even 5 minuten(met de speen langs de spijlen van het bed,want dat maakt zo'nmooi geluid) en daarna slaapt ie zo weer in.

Hij is verder prima actief en vrolijk dus dan is het toch niet erg dat er 13,5 tussen de flessen zit?

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    misschien probeert hij het in te halen van vorge week dat hij zulke onrustige nachten had, en gunt hij jou ook wat rust.
    Geneit ervan geloof niet dat het kwaad kan tenzij hij afvalt.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft juist besloten dat 7.45 wel een mooie tijd is om wakker te worden... :) Normaal sliep hij altijd nog een half uur/3 kwartier nadat mijn man hem de fles had gegeven om 7.45....

Maar goed, ik mag toch al niet klagen als ik dat soms lees hier... Ik moet er niet aan denken om al om 6.00 beneden te zitten met een uitgeslapen kind terwijl ik zelf een ochtendhumeur heb... :) :)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, Thirza blijft lekker steken op wintertijd. Helemaal goed, want dan is ze dus 's ochtends 'later' wakker en gaat ze 's avonds 'later' naar bed. Al met al blijft het precies hetzelfde, het komt alleen met ons eigen ritme zo veel handiger uit, :) Ik kan 's ochtends wat langer slapen en paps ziet haar nog even als ie uit z'n werk komt.

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee kwam normaal rond kwart voor 8 / 8 uur , gister kwam ze pas om 9 uur, heb vandaag de wekker gezet en haar om 8 uur uit bed gehaald, toch proberen weer de oude ritme op te pakken.
    het uitslapen is wel lekker tot een uur of 9 maar als ze straks om 7 uur weer naar opa en oma moet als ik moet werken word het helemaal een drama denk ik.

14. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    tja ik hoef niet te werken dus ik kan me wat dat betreft prima aanpassen. Omdat de slaapjes nu ook iets verschuiven is hij ook niet meer zo jengelig rond etenstijd.Ik geef hem nu om 16:30 zijn warme eten en daarna slaapt ie een uur tot anderhalf uur . precies lang genoeg om te koken en zelf even rustig te eten.

zucht...kon het maar altijd zo zijn :)

enne..afvallen doet hij zeker niet haha ;)

15. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Sssssst, niet te hard roepen en gewoon stevig van genieten. ;) :)

16. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ja hier ook! ipv van half 8 is het half 9 geworden! maar dan is het wel wat normaal bedtijd rond 19 uur was nu pas rond 20 uur. eerder is het wel een beetje drama...

17. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    onze kleine man gaat 's avonds om 8 uur naar bed en sinds maandag is hij ipv half 7 om half 8 wakker. ik denk dat het met het licht van buitenaf te maken heeft. hij werd namelijk naar mate het eerder licht werd ook eerder wakker. eerst sliep hij van 8 uur tot half 8 /8 uur. dus ben nu aan het nadenken over verduisteringsgordijnen want als het hoog zomer om 5 uur licht wordt is dat wel een beetje erg vroeg.

geniet van de lange avond en nacht. zo heerlijk!

18. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Ik vergeet te zeggen dat zijn bedtijd voor zondag ook 8 uur was.

19. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Hier eindelijk wakker worden op normale tijden, Het was tussen 5 en 6 en nu is het rond 7. Heeeeeeeerlijk :)

Deel Deze Pagina