wie kan leuke suggesties geven voor speeltjes in bad? sophie zit nog in het kleine badje, gaat prima. ze heeft er kleine baddiertjes in om te spelen een bekertje en een duck-douche. tis weleens tijd voor wat ander leuk speelgoed. dus wat hebben jullie in het bad?
Luca heeft ook kleine baddiertjes. Verder heeft hij een emmertje en een gietertje in bad. Dat vind hij helemaal geweldig...gietertje vullen, daarmee emmertje vullen, emmertje leeggooien en dan weer opnieuw beginnen
Alyna heeft een hoop baddiertjes, maar ze speelt liever met de thermometer, een bekertje of haar washandje.
Ik ga morgen even kijken bij de Xenos, die hebben badfiguurtjes die zwemmen, als je aan het touwtje trekt. Denk dat Eva dat wel leuk vind. Een tijdje terug hadden we badbootjes gekocht bij de action, die vond ze toen heel leuk, maar is ze een beetje op uitgekeken. Verder weet ik het ook niet zo, Eva vindt een bekertje en het stromende wat het leukste en ze gaat maar 2 keer per week in bad, dus het verveelt ook niet zo.
Ik zag een paar dagen gelee bij de HEMA van die krijtjes en verf van badschuim zeg maar, lijkt me wel heel leuk! Wij hebben van die diertjes die water spuiten, lege flesjes en sponsjes en een waterradje die draait als je er water in gooit (duh haha). Oja en nog badnijntjes die fluiten als je er op duwt. Maar die laatste vind ik echt voor 1 jarigen.
Ik heb voor Jelle zo'n goedkoop zandbaksetje gekocht (wel in Zweden, was 79 eurocent omgerekend) Er zat een pannetje, 2 bordjes, 2 setjes bestek, een garde enz in... Nu zit hij elke avond te "koken" onder de douche... En maar roeren in zijn pannetje... Ik heb ook zo'n "duur" ding waar je water in moet gieten zodat er een muziekje uit komt... Hij vind er helemaal niks aan...
Tygho heeft 3 kikkerbadfluitjes maar die fluiten niet Gelukkig is meneer van de technische hand en sloopt hij alles om het vervolgens te bestuderen en weer in elkaar te zetten dus heeft hij er wel wat aan. Ook heeft hij een badboekje,zo'n ding waar water doorheen gaat en dat er dan van die wokkeltjes gaat draaien enzo (snap jij het nog?) en een pinquin achtig iets dat kan zwemmen en een liedje zingt(als je hem voorover in het water legt zingtie alsof hij verzuipt )
Bij de action een mini emmertje met schepje gekocht voor 69 cent. En hij speelt er heerlijk mee. Had daar ook zo`n bootje gekocht waar je aan een touwtje moet trekken en dat hij dat vaart maar dat vindt meneer heel erg eng. Lege zwitsal flessen zijn hier ook favoriet!
esmee zit ook in de badje met bad diertjes, ze vermaakt zich er nog steeds mee, ze smijt ze er uit en pakt ze weer op en smijt ze weer in het water.
de toppers hier zijn bekers (gewone of van nijntje, dat maakt niet uit) om lekker mee over te gieten, een washandje oid om het bad mee te 'poetsen', lege badschuimflessen en badeentjes/-diertjes (vooral die met gaatjes erin, dan kan ze hem vol laten lopen met water en hem vervolgens weer leegspuiten ). Mijn ervaring is dat het niet bijzonder hoeft te zijn, wel wissel ik het een beetje af.
Jayden heeft een pinquin. En van die stappelbekers waar water doorheen loopt van winnie the pooh. Een badeend met kleine eendjes erop en een schip.
ok bedankt voor alle tips. ik ga idd eens op zoek naar een klein gietertje, dat vind ze ook erg leuk.
Jesse heeft een bootje, een dop van een lege shampoofles, een paar badbeestjes en een gietertje. Hij gebruikt maar de helft ervan trouwens. Elke week wissel in het weer om met de andere helft, zo blijftie druk. En oja, het allerliefste speelt hij toch gewoon met de sproeier.
Volgens mij zijn de allerleukste speelgoedjes in bad gewone bekertjes en bakjes en hoef je dus helemaal niets te kopen