Hallo mensen, Is er misschien iemand die weet wanneer mijn zoon vruchten yoghurt mag eten? Yoghurt mag al vanaf 6 maanden, maar vruchten yoghurt kan anders zijn. Wij zorgen ervoor dat onze zoon enkel biologische producten eet, dus er zullen geen rare chemische toevoegingen in zitten. Maar, er zou natuurlijk wel suiker ofzo extra bijgevoegd kunnen worden. Dan kan de aardbeien yoghurt toch nog niet zo gezond zijn. Ik zie het trouwens niet bij de ingrediënten staan. Is er iemand die dit weet toevallig? Mvg, Arjen
Ik weet niet of er 'regels' zijn wanneer het.mag, maar ik vind er zelf best veel suiker in zitten. Mijn dochter krijgt pas sinds een paar weken af en toe vruchtenjoghurt (20 maanden). Daarvoor heeft ze altijd volle Griekse yoghurt gehad.
Een landwinkel heeft soms wel yoghurt met vers fruit. Anders gewoon zelf fruit door de gewone yoghurt doen
Ja, dat was ook mijn idee, maar omdat dit biologische yoghurt is, vroeg ik me af of dat dit anders is? Bij normale vruchten yoghurt zie je bij de ingrediënten staan dat er suiker inzit. Bij de biologische niet. Vandaar de vraag. Wat denken jullie?