Mijn kindje lust geen melk

Discussie in 'Voeding' gestart door Babs1977, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ons dochtertje drinkt eigenlijk alleen nog maar de ochtendfles van 200 cc. Tussen de middag krijgt ze een boterham met diksap. En 's avonds na het warme eten krijgt ze nog een groot toetje. Meestal kwark o.i.d.
    Maar ze lust helemaal geen gewone melk. En de flessen slaat ze keihard af. Die krijg ik er dus helemaal niet meer in. Heb al van alles geprobeerd. Melk in de gewone fles, of de tuitbeker. Warm of koud. Schepje opvolgmelk erbij. Beetje yogi/bananenmelk of roosvicee erdoorheen. Ze wil het allemaal niet.
    Zijn er meer kindjes die dit hebben? En heeft iemand misschien een tip? Krijgt ze zo wel voldoende melkproducten binnen?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik ben daar misschien (te) nuchter in, maar als ze het niet wilt houdt het op. Als ze maar voldoende vocht binnen krijgt. Ze leeft niet meer van de melk en daarom zou ik me geen zorgen maken.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    beetje chocoladekorrels misschien?
    of anijsblokje?

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou absoluut geen dingen toevoegen aan de melk. Als ze yoghurt lekker vindt, zou je eventueel karnemelk kunnen proberen. En anders 2x yoghurt geven op een dag. Verder lekker water of kruidenthee. Of diksap zie ik dat ze wel drinkt.

En verder gewoon blijven aanbieden en er vooral niet om stressen ;)

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen kreeg altijd een zelfgebrouwen yoghurtdrankje:

Flesje/beker voor de helft vullen met yoghurt, scheut diksap erbij en dan aanvullen met water tot drinkbaar.

Ook is er tegenwoordig Roosvicee in je melk. De naam zegt het al, siroop voor in de melk. Hier een groot succes!

6. babsiee

babsiee Lid

22 sep 2008
    16
    0
    0
    Goed idee van ksibaba om een anijsblokje er in te doen misschien lust ze het dan wel?

Deel Deze Pagina