zwanger zijn en voetballen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door klungel, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Heej Dames,
    Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben (ga straks nog een test doen want kan het niet geloven) Maar ik heb nu een vraagje. Ik doe aan voetbal en moet morgenvroeg voetballen. Is dit verstandig nu ik weet dat ik zwanger ben.... Heeft hier iemand ervaring mee!!!!

Groetjes Klungel

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    gefeliciteerd
    Ik zou het risico zelf niet nemen om te gaan voetballen, zeker niet met vallen en trappen en zo.
    Maar misschien ben ik daar wel overbezorgd in hoor

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Volgens mij mag je nu gewoon sporten. Je kindje zit goed ingepakt in je baarmoeder. Als je verder in je zwangerschap bent, zou ik het niet doen. Maar nu mag het gewoon hoor.

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    De 1ste 3 maanden mag jij gewoon alle sporten doen. Jullie frummel zit nu nog achter het schaambot dus die zit echt super veilig.
    Maar als jij je er niet goed bij voelt zou ik het niet doen.
    Bij ons in het team is er ook 1tje zwanger en die is nu 10 weken en gaat morgen laatste wedstrijd voetballen. Bij 1ste zwangerschap heeft ze zelfs doorgetraind tot een week of 25, maar geen wedstrijden meer hoor.
    Succes met je keuze

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    van harte gefeliciteerd en ik zzou hetzelf niet doen als je eens valt ofzo

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je topic naar: zwangerschap.
    Elmo

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het kan nog wel, je kleintje zit nog veilig achter je schaambotje
    maar goed net wat de andere zeggen
    als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen.
    gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :D

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik deed zelf aan voetbal, en heb nog wedstrijden mee gedaan tot 12 weken zwangerschap.
    Daarna nog tot 17 weken getraind.

9. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf ook intensief de sport beoefend.maar zodra ik 12 weken was zou ik stoppen.dan komt de kleine boven je schaambot uit.staat mij namelijk nog steeds een verhaal bij van een meisje hier uit de buurt.bleef maar trainen en wedstrijden spelen,totdat ze een bal met veel geweld in dr buik kreeg.dan is het einde oefening,dat risico zou ik niet willen lopen.

10. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi
    gefeliciteerd :D:D
    ik doe ook aan voetbal en je kan nog idd tot 12 weken mee doen hoor kan geen kwaad ik stond nog in de goal tot 12 weken de kleine ligt achter het schaambod kan niks mee gebeuren

groetjes 1985beeb2009

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Klungel,

Je vroeg me laatst om raad:) Heb je er nog wat aan gehad? haha... Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!:)

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En zodra je het iedereen verteld hebt zullen ze echt uitkijken met je op trainen, neem dat van mij aan..;)
    Op een gegeven moment merkt ik gewoon dat de andere meiden helemaal niet meer voluit meededen, en ik zelf op zo'n manier de partijen verpeste een beetje.
    Dat was het moment voor mij om te besluiten te stoppen.
    Maar ik vond het nog heerlijk!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad tot 12 weken kan het geen kwaad omdat je dan nog voldoende bescherming biedt...Maar je moet je er zelf ook wel prettig bij voelen. Ik reed paard maar ben er wel meteen mee gestopt toen ik wist dat ik zwanger was, puur omdat ik toch niet meer ontspannen op mijn paard zou kunnen zitten. En dan hebben zowel het paard als ik er toch niets meer aan

14. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hi, hier hetzelfde euvel. 7 weken nu en in mijn elfltal weet niemand iets. Ook ik heb getwijfeld maar lees in alle boeken en tijdschriften dat je gewoon nog mag voetballen omdat het en erg klein is en goed ingepakt zit.
    Maar het belangrijkste is dat je doet waar jij je prettig bij voelt.
    Zelf stop ik na de winterstop, dan ben ik rond de 12 weken geweest en vind ik het wel welletjes.

Succes met je besluitname!

Deel Deze Pagina