Hoi Ilja.. Vandaag bij het cb geweest maar ben iets vergeten te vragen.. We hebben sinds vandaag namelijk een schema met 3 flessen 8 uur fles 210cc+7 9.30 fruit 13.00 fles 180cc+6 tussen door slokjes drinken en halve liga/rijstewafel 17.00 warme hap met als toetje biogarde of yogurt (was eerst 4 maanden potje groente en 180 cc fles+6) paar slokjes diksap 21.30 210cc+7 en 2 scheppen nutrix.. Op het cb vertelde me ze dat ik nu max 6 schepjes nutrix mag gaan geven..Bedoelen ze hiermee dat ik bij bv de eerste fles nutrix ga toevoegen, en dit dan van een lepeltje laat eten? Zou bambix groeipap ook al mogen? en het drinken tussendoor vindt ik ook een beetje eng...ze drinkt mijn inziens niet genoeg...althans die fles die om 17.00 vervallen is moet toch ook opgevult worden met voldoende vocht? Marit drinkt op een dag hooguit 20 a 30 cc diksap...Is dit wel genoeg? Of heb jij wellicht een tip wat voor een "drinken"ze echt lekker vindt? Bedankt maar weer voor het antwoorden!
Smorgens mag je inderdaad pap gaan geven. Of je de groeipap mag geven moet je even op de verpakking kijken vanaf wanneeer. Drinken tussendoor kan je de hele dag aanbieden. Dat hoeft niet alleen smiddags. Je kan verschillende produkten aanbieden. Van water tot diksap, thee etc. Ilja
De groeipap bambix mag vanaf 6 maanden..dus dat zou wel snor zitten...Maar jij vindt dat ze nu wel genoeg vocht binnen krijgt? de 1e fles overigens geen 210+7 maar 180+6
bedankt voor de geruststelling...vandaag met roosvicee ging het gewone drinken tussendoor stukken beter... **succes met de laatste loodjes!**