Hallo Ik zit me eigen suf te denken.... Het zit zo Sinds begin mei gaat mijn zoontje 1.5 dag per week naar kdv. Omdat ik er niet zo'n goed gevoel bij heb heb ik hem aangemeld bij een ander kdv hier gaat hij heen per 3 juli. Is het nu wel zo netjes om een traktatie te doen? De leidsters iets te geven en de kindjes? En zo ja wat dan? Groetjes
Dat hangt er vanaf of het aan de leidsters ligt dat je weggaat of dat er ook andere redenen zijn. Als je de leidsters een warm hart toedraagt is het toch leuk om hen te bedanken?
Ja dat is het een beetje Ik heb nu al zoveel leidsters een hand gegeven, iedere week zie ik een ander/nieuw gezicht. Mijn zoontje is de enige baby, rest van de kindjes zijn al 1 jaar of iets ouder. Zo heb ik nog een paar redenen maar wil dit topic niet openen om het kdv zwart te maken Maar oke een bedankje kan er wel van af aangezien ze wel 2 maandjes voor mijn zoontje hebben 'gezorgd' Maar wat geef je dan? Geef je ook iets aan de kindjes? Ik ben er niet echt in thuis vandaar mijn vraag
Wij hebben toen een doos celebrations gekocht. klinkt een beetje gek als ik het zo opschrijf, maar gewoon toch als bedankje voor alle leidsters.
Thanks snowtje! Dat is eigelijk best een goed idee Ik denk dat dat het word. Lekker simpel maar toch een goed gebaar
Precies, gewoon iets kleins, iets lekkers voor de leidsters en wat Nijntje koekjes ofzo voor de wat grotere kindjes. Je hoeft niet alles uit de kast te trekken maar je komt dan ook niet met lege handen aan.