Gewoon die zakjessluiters: BEVARA Sealing clip, set of 30 - IKEA Dan moet je de gordel dus nog steeds zo strak mogelijk doen, want die dingen zijn natuurlijk niet voor de veiligheid oid...ze kunnen alleen de gordel bij elkaar houden op borsthoogte, zodat de armen er niet tussendoor kunnen. De oudste begon zelf met het Dora riedeltje. Maar de jongste is daar, helaas, nog wat te jong voor... Dus tot ze wat ouder is, maar even een andere oplossing.
Goeie tip, ik heb ze zelfs al in huis! Klik er meteen eentje aan de stoel. Volgende stap is dat ze dat ding lostrekt maar eerst maar eens proberen. Ook handig voor het fietsstoeltje, daar wurmt madam dr armen ook al uit. Om die reden heb ik trouwens die Bobike City, voor en achter.
Ik heb wel eens een filmpje gezien van een Kiddy stoel (geen idee of dat deze was, hoor) bij een ongeluk en dat vond ik er ook niet zo veilig uit zien. Maar hij scoort wel goed bij de testen verder, volgens mij, dus ik weet het ook niet...
Áls iemand besluit een clip te gebruiken (wat in NL niet is toegestaan), zorg dan alsjeblieft dat je hem op tepelhoogte vastzet. Anders kan zo'n ding schade toebrengen bij een ongeval!
Dat lijkt me een stuk veiliger dan een plastic klem Zo is de kans dat je het verkeerd gebruikt er ook niet.
Nee en is echt heel handig in gebruik en ze hebben er ook geen last van... Overigens wordt er wel geprobeerd om eruit te komen maar lukt niet, de armsgaten worden echt te klein daarvoor..
Je zou willen dat ze de autostoeltjes gewoon standaard met zo'n ding erin gaan maken. Ziet er idd handig en veilig uit! Als Caitlyn hier ook van die toeren als Thirza uit gaat halen, gaan we die maar eens bestellen.