Wanneer op plankje achter wagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mmm, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op welke leeftijd stond jullie eerste kindje op een plankje achter de wandelwagen?

1. 1 jaar

2. 2 jaar

3. 3 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ons tweede kindje is onderweg en we twijfelen of we een dubbele wandelwagen moeten kopen. Kan onze eerste straks al goed op een plankje staan? Wat is jullie ervaring hiermee? Vanaf welke leeftijd bleef jullie kleine op het plankje staan (dus zonder er steeds af te rennen op gevaarlijke plaatsen en dat hij of zij het ook echt volhield te staan voor stukken van bv 15 minuten)?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoe oud is je eerste kindje?

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter loopt al sinds 12 maanden en ook flinke stukken dus echt kilometers ipv meterd de buggy wordt ook nog amper gebruikt of we gaan boodschappen doen want dan is het wel handig voor mams. we hebben nu een gewone buggy gekocht met een plankje na wat oefenen in de winkel. de duo buggy rijdt voor geen meter vind ik en op het plakje vond ze het geweldig toen we de winkel door gingen. Ze heeft wel een eigen buggy voor eventueel lange afstanden of dagje shoppe maar ook dit doet ze over het algemeen zonder buggy

denk dus een beetje dat het ook ligt aan de ontwikkeling van je dreumes. stel dat alicia pas was gaan lopen met 1,5 jaar dan had ik wel voor een duo wagen gegaan.

mijn dochter is 21 maanden als der broertje komt

Deel Deze Pagina