Oh, ik moet het ff van me afschrijven, want ik word er af en toe niet goed van.... Papa zou vandaag met de kleine naar het CB gaan om 9.15 uur. Net belde ik op (want ik had al zo'n vermoeden) is hij het vergeten. Ik zei: ga maar gewoon, je mag echt wel tussendoor. Pff, krijg ik de wind van voren, dat ik het dan tegen hem moet zeggen 's ochtends en dat ik het vergeten ben... Tja, je kunt ook zelf op de kalender kijken en het ff onthouden (heb het hem meerdere malen gezegd) Het is echt een schat hoor, maar dan denk ik: ben ik nou degene die daar aan moet denken 's ochtends? Jij moet met hem naar het CB, niet ik... Waarom moeten de moeders altijd over zulke dingen nadenken... Pff Zo dat is er uit
Hahahahahahaha! Sorry Balen, he, zulke dingen?! Zou hier ook zomaar kunnen gebeuren, hoor. Irritant, maar ach - je doet er niets aan. Wel extra vervelend dat hij het dan jouw schuld vindt! Dat zou ik ook niet pikken
Wat een oen. Echt een mannenkwaal zeg, al vertel je het 300 keer dan nog blijft het niet hangen. Dit soort dingen plan ik ook als ik er ben, moet nu trouwens wel.
Ik normaal ook, maar ik ben op vrijdag vrij en dan kan het niet bij ons... Dus ik moet wel. Soms pak ik er vrij voor, maar daar heb ik niet altijd zin in... Zijn geheugen is echt een zeef, dus ik ben het eigenlijk wel gewend. En meestal onthou ik zulke dingen ook wel voor hem, maar nu dus niet en zie wat er van komt... Ach ja en dat hij mij daar de schuld van geeft. Ene oor in en de andere weer uit. Is denk ik meer dat hij baalt dat het nu ff snel tussendoor moet (waar hij geen rekening mee heeft gehouden) en iemand moet het dan ontgelden. Ben beniewd trouwens of hij nog gegaan is... Het is wat dat betreft niet zo'n held. Verlegen en dan moet hij ook nog gaan zeggen dat hij het was vergeten .
tsja, daarom blijf ik die dingen ook herhalen, totdat hij zegt "nou weet ik het wel".. En dan op de dag zelf nog maar eens.. Mijn man heeft een geweldig geheugen, maar geen interne agenda
Pff echt typisch inderdaad. Hier gister ook een 'ruzie' om iets dergelijks. We zijn dit jaar verhuisd. Voorheen deed ik altijd de administratie, maar meneer wilde dat graag overnemen van me. Dus hij heeft alle belastingpapieren, papieren van het huis etcetc op logische plaatsen opgeruimd. (beweerde hij althans tot nu toe) Vanavond hebben we een afspraak om de belastingpapieren in te laten vullen. Ik roep al 2 weken dat hij die papieren bijeen moet zoeken en niet (zoals altijd) tot de laatste dag moet wachten en dan bij mij aan komen kakken dat hij de helft niet kan vinden. Uiteraard heeft hij het uitgesteld tot gisteren en kon vrijwel niks meer vinden. Na 2 uur zoeken wordt hij me toch boos op mij! Dat ik hem moest zeggen waar de papieren van 2009 lagen en dat hij helemaal geen tijd gehad heeft om alles te zoeken tot nu toe. :S Mijn respons, ik weet niet waar JIJ het neergelegd hebt ik ben niet helderziend! en geen tijd? Je kunt uren achter je PS3 doorbrengen van de week! Uiteraard barstte daar de bom :S Boos dat hij was! ongelooflijk! Uiteraard gooi ik nog wat olie op het vuur door te zeggen dat hij niet boos moet zijn op mij maar op zichzelf voor zn incompetentie :S *oeps* Nou ja.. nadat hij uitgeraast was heb ik hem laten zien waar de papieren van 2008 lagen (die had ik destijds nog weggelegd), dan kon hij kijken wat we toen meegenomen hebben. Gelukkig schoot hem toen te binnen waar het allemaal lag. Jeetje zeg.. mannen..
Vreselijk he, alsof je een wandelende agenda bent, Die van mij is ook vreselijk. En dan denk ik als je weet dat e afspraken altijd vergeet, schrijf het dan 5 x op! kalender en briefjes overal ofzo. Om gek van te worden af en toe.
Een vent zal ook eens toegeven dat ie iets fout heeft gedaan he? Dat doen ze noooooooit, (nouja, OK, zelden ). Zouden ze zo'n reclamefilmpje van moeten maken voor het leger. Geschikt of ongeschikt... Maar herkenbaar hoor. Hier heeft manlief alleen een dijk van een smoes: ADHD. Maar goed, ik laat hem dus ook echt niet naar het CB gaan, want dan moet ik alles op een briefje schrijven om mee te geven... schiet niet op. Ik ga dus altijd zelf (en werk gelukkig geen kantooruren, dus kan ook nu ik op woensdag moet, gewoon begin van de dag een afspraak plannen en dan zelf gaan).
Moet bekenen dat ik meestal vergeet hoelaat we ergens moeten zijn. Maar dat we er DIE dag moeten zijn niet. En dan heeft hij meestal de tijd in zn agenda van zn telefoon dus komt het goed...zou je denken. Tot je weet dat ik dan verantwoordelijk ben voor de spullen die mee moeten. Dus moet ik mezelf fatsoeneren. De kinderen fatsoeneren (nouja...de tieners nakijken en eventueel naar hun kamer sturen om een broek zonder gaten of een trui zonder vlekken aan te gaan doen...ook mannen in den dop trouwens ) en ons Wendy aankleden en haren kammen (vind meneer niet nodig dat zij er representatief uit ziet want t is nog n baby.. ) En dan dus de tas van Wendy inpakken, aan eten drinken en luiers denken. Aan eventuele andere rommel die mee moet denken. En tussen door 2 tieners onder hun hol schoppen dat ze elkaar met rust laten niet met de honden gaan lopen klieren EN klaar staan met schoenen en jas inclusief de zooi die ze in de auto willen doen (tekenen, gameboy oid) Ondertussen is man lief dan op de wc (zn ochtend gebed zeg maar ...grote boodschap, neus snuiten tot en met en weet ik watie allemaal doet iig niet scheren ) En dan komt hij beneden en ben ik de laaste eindjes aan t vast knopen zoals mn tanden poetsen en de heren vertellen dat het NU naar de wc gaan is OF pas als we er zijn (en checken of zij hun tanden al gepoetst hebben) En dan begint meneer te klagen dat de honden nog niet uitgelaten zijn... JA HALLO! 2 handjes!!! Dus gaat hij dat doen... Goed, einde van het liedje is dat hij boos is dat hij weer "mijn" honden heeft uitgelaten en dat ik toen hij thuis kwam NOG niet klaar stond en we nu dus telaat weg gegaan zijn. pfffffffffffff.... En dit dan minstens 1x p weekend en soms 2 of 3x Stressssssssssssss anyone? Uiteraard ligt het allemaal aan mij hoor!
Misschien heel erg, maar dat heb ik die van mij nog nooit horen zeggen... En dat is niet omdat hij nooit iets fout doet
het is een man en tjah, daar doe je niks aan. soms erger ik me groen en geel aan het man soort. vooral de makkelijkheid waarmee ze met dit soort dingen omgaan.
Hahaha wat herken ik dit zeg.. hij moet iets doen, hij vergeet het en dan word hij boos omdat jij het niet hebt gezegd voor je wegging.. HALLOOOOOOOOWWW hahaha Lijkt wel een typische mannenkwaal hahaha herken het hier ook erg goed hoor, ik moest hem helpen herinneren wanneer hij moest trainen en welke data dat hij naar school moest.. kan die blijkbaar zelf niet meer lol, hij heeft meer zwangerschapskwalen dan ik momenteel..
hier vandaag ook....papa is het vergeten. Ik vroeg hem wanneer hij moest:'dat weet ik zo niet uit mijn hoofd'. Ik kijk in het boekje, vandaag half 10 (en het was 10 uur) Ik moet normaal werken op maandag, maar ben ziek. Irritant, die mannen kunnen echt maar 1 ding tegelijk
lang leven de familieplanners... daar moet hij verplicht alle dingen opzetten en daar moet hij verplicht op kijken.. ik zeg dat soort dingen niet meer! En hij klaagt niet meer over dat ik het ben vergeten te zeggen, want hij weet het standaard antwoord al! hi hi iedereen blij!
echt een typische mannenkwaal idd.. hier net zo hoor.. moet alles 600 x zeggen wat de kids betreft.. hij onthoud dat niet.. gaat er blindelings van uit dat ik t allemaal geregeld heb.. niet altijd handig...maar goed.. ik heb geaccepteerd dat het mijn taak dan maar is.. ook goed...