Hallo, Sinds 2 dagen slaapt Okan in zijn eigen kamertje in zijn bedje. Ik ben een paar keer in de nacht op gestaan om te kijken of het nog allemaal goed ging. Op zich slaapt hij super en wordt helemaal niet wakker maar ik heb hem iedere keer dat ik ging kijken terug moeten draaien omdat hij niet recht ligt maar schuin dus richting de laken. Zijn bedje is kort opgemaakt maar dat maakt dus eigenlijk niet uit hij draait zich helemaal om en hij ligt er bijna met zijn hoofdje in! Ik vind dat heel erg eng. Heeft iemand misschien een idee hoe ik het anders kan doen ? groetjes, Cigdem
Heeft hij een slaapzakje aan? Dat was bij ons een oplossing (voor een tijdje.. haha). Nu draait ze zich weer helemaal om in bed, maar ik leg haar nu altijd even goed als we zelf gaan slapen.
Ja ik heb laatst een slaapzakje gekocht maar ik vind het best wel koud op zijn kamer en de slaapzakje is niet zo dik dus ik ben bang dat hij het dan te koud gaat krijgen...
hoi, bedoel je dat hij draait richting het voeteneinde? Zoals dit? Wat je dan kan doen is hem in een slaapzakje doen, zonder verder een dekentje te doen, dan kan hij daar nooit onder raken.
Ow zie al de reactie, was wat traag... Anders een dikker slaapzakje proberen toch maar? Dat is dan wel het prettigst. denk ik
ja hij draait zich net als op de foto. Denk ook dan maar dat ik een dikkere slaapzak ga kopen. Hoe zal ik het vannacht doen?
misschien warmer pyjamaatje aandoen, met een langemouw romper. Met alleen een lakentje, hoef je je niet druk te maken dat hij het te koud krijgt.
Hij heeft op zich wel een lekkere warme pyama aan en ik doe dan een slaapzakje zonder mouwen aan morgen haal ik er anders wel eentje met lange mouwen
Anders kan je ook kijken voor zo'n safe-t-sleep. Daarmee leg je hem zeg maar vast aan de matras, door een band om zijn buik.
Hoi, hier helpt het om Thirza in een dunne, goed passend slaapzak onder de deken te leggen. De deken goed strak ingepakt en dan draait ze niet meer... Zal wel een tijdelijke oplossing zijn, want er komt vast een periode dat ze met slaapzak en al weet te draaien, maar voorlopig helpt het, Ze had hier steeds een dubbele deken, nu doe ik een enkele deken en de slaapzak... (zonder mouwen) Ze ligt dan alleen in romper en shirtje in de slaapzak.
O, by the way: Thirza draaide niet enkel naar het laken toe, zoals op de foto,. die lag gewoon ondersteboven in bed, zeg maar... met de bovenkant van haar koppie een eindje onder de deken, (gezichtje wel vrij)...
Sannaa slaapt je kindje nog in de puckababy of zie ik dat fout? en gebruik je al een dekbedje of? Hier een manneke dat met slaapzak en al het presteert om op zijn buik te komen, overdwars in bed te komen of helemaal bovenin zijn bed schuin.. bizar
Misschien kun je een te grote slaapzak kopen, dan hou je een flap aan de onderkant over. En die doe je aan de onderkant van het matrasje instoppen. Dus die flap onder het matrasje, zoals het lakentje of dekentje opgemaakt ligt.
oohh zo oke dan.. ja hier een manneke wat ook altijd in de puckababy geslapen heeft, maar vanaf 3/4 maanden niet meer omdat hij toen op zijn buik kon rollen en het dan gevaarlijk is om ze in te bakeren... en ik dacht bij jou een dekbedje te zien, mijn zoontje slaapt dus eigenlijk altijd bij mij in bed oops dus ook onder een dekbed, vandaar..