Aaaaaahhhh help! Mijn dochter heeft op school een kind voor suprise, die op zijn briefje niet veel info heeft gezet en mijn dochter kent hem verder ook niet zo heel goed (zit sinds vorig jaar pas op deze school). Ben al naar de meester geweest, maar die zegt: "verzin maar wat". Het enige wat op zijn briefje staat is: Kickboksen Wat mijn dochter zelf verder van hem weet is: Hij speelt veel buiten Maakt graag grapjes Ik ben dus inspiratieloos momenteel met deze informatie. We hebben als suprise zelf een boksbal gemaakt. Willen jullie proberen een beetje te helpen? Bedankt alvast!!!
Kickboksen is jouw favoriete sport De Sint kijkt wel uit dat je niet boos op hem wordt! Ook weet ik dat je graag van grapjes maken houdt, Gelukkig maar, ik zie de kindjes liever leuk dan stout Sint en Piet hebben lang gezocht , En we hopen dat je het leukvindt, wat we hebben gekocht! Ik weet ook dat jij buiten spelen erg leuk vind, Daar ben ik erg blij mee, want dat is gezond voor elk kind! Winkel in, winkel uit, het weer zat ook niet mee, Maar wat we vonden, maakt ons wel tevree ! Genoeg geschreven, maak je surprise maar open, Maar wel voorzichtig, je hoeft hem niet te slopen! Ben je al nieuwsgierig? Begin nu dan maar Dag beste ..(naam kind).. , tot volgend jaar! Groeten, Sint en Piet Even een snel verzinseltje vanuit bed, misschien kan je er wat mee ! Succes!
@Nath: Thnx! En dat helemaal vanuit bed.. Moet bekennen, dat ik het gedicht voor mijn zoon op de wc heb bedacht vandaag.
Hahahaha inspiratie komt op de gekste plekken boven ! E gelukkig hoeft t voor die kids niet moeilijk te zijn, lekker makkelijke woordjes pakken ! Ik heb vroeger in mijn tienerjaren 9 jaar gerapt, schreef mijn eigen teksten enzo ... Dus ik kan zo iets uit m'n mouw schudden
Ik vind het een erg leuk gedichtje, zeker voor zo "even snel uit de mouw geschudt"! @ ts: Wat voor cadeautje ga je kopen om in de surprise te doen? Wat is het budget/richtlijn voor wat het mag kosten?
Ja dat is ook nog zoiets, er stond echt niks op zijn briefje verder (kind is 12) heb in overleg met de leerkracht maar een cadeau bon gehaald. @Nath: Haha ja dan zal gedichtjes verzinnen voor jouw niet zo'n moeilijke opgave zijn.
Haha Dankjulliewel nee inderdaad, brieven gedichtjes verhalen etc vind ik erg leuk om te schrijven en kost me weinig moeite Mijn vriend was laatst ook zo trots op me , kwam een rekening binnen van z'n ex vrouw, raar verhaal iig... Dus ik direct een bezwaarschrift opgesteld en verstuurd, 2 weken later een brief dat hij niks hoefde te betalen , oh wat was hij trots op me ..... En ik denk Moooooi, leg de brief weg en ga verder met mijn bezigheden hahaha. Dus wie er nog meer een gedichtje nodig heeft ... Ik help graag!