Heel veel sterkte. Wat een mooi kindje! En een hele mooie tattoe. Helaas weet ik hoe de leegte voelt. X
dankje wel meid . jij ook heel veel sterkte het gemis zou er altijd blijfen je zoontje zou ook zeker trots zijn op jullie . dikke knuffel van mandy
heel erg bedankt allemaal voor jullie liefe woorden het steunt me enorm . mis mijn kleine meisje elke dag steeds mee ze had hier moeten zijn alles was klaar en gereet . ik kijk iedere dag naar haar foto en knufel met de deken waar zij onder lag de guur van haar is nog steeds te ruiken . ik ben nu opnieuw zwanger het was wel even schriken was totaal onverwachs maar weet zeker dat die kleine meid hier boven goed over haar groote zus en ( broertje of zusje ) zou waaken . voor mij zal de spaning er altijd in zitten deze heele zwangerschap . ben blij maar ook heel verdrietig heb het van haar nog geen plek kunen geven dus het is een dubbel gevoel . dikke kus van mandy en iedereen die hun dierbare moeten missen heel veel sterkte met dit groote verlies .
hallo Mandy! Ik heb met veel koude rillingen je verhaal gelezen. Wat een mooi meisje en wat een perfect meisje Ik wil je heel veel sterkte toenwensen en een voorspoedige zwangerschap. Je kleine meisje zal echt wel over haar broertje/zusje waken. (ik geloof er heilig in )