Zo spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door uniek, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uniek

uniek Lid

15 mrt 2017
    21
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een medische molen traject hebben wij een kindje (10 maanden) en nu spontaan zwanger (5.3 dagen) en probeer er rustig onder te blijven maar vind dat zo lastig. Heb eerder 2 miskramen gehad. Toen had ik nauwelijks symptomen , nu wel en duidelijke oplopende testen . Ik weet dat door tillen en stress er geen miskraam kan ontstaan maar toch ben ik er bang voor . Wil zo relax mogelijk zijn, maar soms lukt dit echt niet en voel ik mij zo opgefokt zelfs verdrietig... wie tips????

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Ik heb geen tips voor je. Maar: gefeliciteerd! Wat bijzonder dat het nu spontaan raak is! :)

3. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Gefeliciteerd!! Proberen los te laten hoe moeilijk het ook is...

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Wat een mooi cadeau! Ik hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten! :rolleyes:

Geen tips, wel een hoop duimen voor je! ;)

5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Wat toch mooi dat je spontaan zwanger bent geworden. Fantastisch. Geniet ervan. Wat bij mij hielp was gewoon tegen de spruit praten. Nee het hoort nog niets, maar ik werd er rustiger van omdat ik het eigenlijk gewoon tegen mezelf had :)

Gefeliciteerd!

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Tja moeilijk, ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en dingen te zeggen als : ik kan er toch niets aan veranderen, het gaat zoals het gaat.

En je weet dat jouw lichaam dit kan, want het is je eerder gelukt, dus miss kan je daar ook wat vertrouwen uithalen?

7. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Van harte gefeliciteerd! Probeer inderdaad afleiding te zoeken.

8. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    De eerste 12 (8 vanaf dat we het wisten dis ;))weken vond ik echt killing ...
    Ik inspecteerde elk toiletbezoek op bloed e.d.
    Soms werd het echt even allemaal teveel,
    Dan hielpen verschillende dingen;
    Bedenken dat je er toch niets aan kan doen, als het goed zit, zit het goed, zo ,niet, dan niet.
    praten tegen de kleine, of schrijven in een boekje.
    Afleiding zoeken.

Verder heb jij het 'geluk dat je weet dat je lichaam het kan, je hebt al een kindje gebaard, dat zou nog wat extra zekerheid kunnen geven.

Deel Deze Pagina