Ik weet niet hoe je het dan wilt noemen?? ze hebben de mijne ook operatief verwijderd en daarbij ben ik ook nog s 3 liter bloed verloren!! De gyn is met zijn hand naar binnen moeten gaan, nadat Lynn eruit is gekomen... Hij heeft een ballon in mijn baarmoeder gebracht met 300 cc water om de bloedingen te stoppen... Best operatief dus.... juud
Dank jullie wel.... het gaat heel goed met Lynn.... Ze heeft zelfs al een nachtje bij opa en oma geslapen, zodat mama een nachtje door kon slapen.... Dit was overigens wel erg fijn, maar ook erg raar.... Werd 's ochtends wakker en het was stil en het bleef stil.... Heb me nog maar even omgedraaid, maar om half 9 was ik gewoon wakker... Nu heeft ze erg veel last van krampjes, wat overigens erg zielig is... Heb haar vannacht om 4 uur ingebakerd en ze werd pas om half 9 wakker... Zou ik dan iets gevonden hebben wat helpt? Ik hoop het zo voor het kleintje. liefs juud
ze ligt dus sinds gisteren weer in het ziekenhuis. Ze huilde 20 uur per dag. Ze gaan nu uitzoeken wat ze heeft. hou jullie op de hoogte. liefs juud