Hoi allemaal, Ik lees vooral veel mee op dit forum. Na in een jaar tijd drie miskramen te hebben gehad, lijk het nu een zeven maanden heel misschien toch weer raak te zijn. Ik had altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Vorige maand was hij opeens 32 dagen en vandaag zit ik op dag 33. Ik had donderdag al getest en oen was de test omo wit. Nu vanochtend getest en ik lijk toch een streep te zien, die na een minuut er stond. Bij de vorige keren had ik wel gewoon direct een duidelijke test na nod. Ik weet ook niet of ik mezelf nu gek aan t maken ben. Ik heb wl wat symptomen, maar zoals we waarschijnlijk allemaal weten kan dat van alles betekenen. Kunnen jullie mt mij meekijken. Zien jullie wat? Vast heel erg bedankt.
Ik heb hier nog een foto. Zag op t forum dat mensen dat weleens met een muntje of iets dergelijks plaatste.
Zonder te turen zie ik hem zowel bovenste foto als de onderste. Voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk lopen ze mooi op
Wow heel voorzichtig bedankt dames. Bedankt voor t meekijken! Ik geloof t zelf alleen nog niet. Ga vandaag een kruidvat 2 v 5 halen en dan morgenochtend weer testen.
Als je bijv 2/2.5 uurtjes niet zo drinken en plassen en een kV 2v5 zou doen, zou hij moeten lukken hoor. Zo had ik op 10 dpo een streepje die ik duidelijk zag
Ik ben niet zo'n beste tuurder maar zie op de onderste foto wel een streepje! Spannend! Hopen dat hij over een paar dagen nog duidelijker is!!
Zo zag die test er bij mijn oudste ook uit. Bleek bij echo dat die test wel van voor mijn eigenlijke NOD was. Was toen direct na een bbz weer zwanger, dus had toen geen idee waar ik zat. Bbz was toen zo'n 6 weken daarvoor. Gefeliciteerd!
Bedankt allemaal voor t meekijken. Begin t nu zelf ook n btje te geloven maar hoop dat ie gaat oplopen. Ik ga na m'n werk nieuwe testen halen en dan morgenochtend opnieuw testen. Pfff wat een spanning.
Nou ik kon het toch niet wachten tot morgenochtend en heb na m'n werk nog een test gehaald van clearblue. En ja hoor daar staat gewoon zwanger. Bedankt voor t meekijken. En nu ga ik duimen dat ie blijft plakken