Ik ben (nog) niet zwanger maar verf mn haar wel altijd. Ik laat dit door de kapper doen. Wat doen jullie als jullie zwanger zijn? Het valt natuurlijk vreselijk op als ik opeens mn haren niet meer verf en om dan maanden met een lelijke uitgroei te lopen is ook niets. Via internet word ik niet echt wijzer dus: wat is jullie kennis/ervaring/mening. Bedankt
Ik deed het altijd zelf, maar sinds ik zwanger ben laat ik het de kapper doen. Enkel uitgroei elke keer.
doe het altijd zelf! Kan volgens mij geen kwaad! Ik doe er altijd blonde verf in.. Wil niet 9 maand lang met een uitgroei lopen!
Je mag gewoon je haren verven als je zwanger bent is mij toen verteld, heb dit dan ook gewoon gedaan. Ik doe het wel altijd bij kapper. Lekker verven dus!
Ik verf mijn haar ook gewoon hoor. Het kan geen kwaad, alleen kan door de hormonen de kleur net iets anders uitpakken, maar ook dat geldt niet voor iedereen
als t echt slecht zou zijn voor je baby mochten kapsters nooit zwanger worden, ik ben kapster en kom meerdere keren per dag in aanraking met verf en andere chemie. Als je je haar verft komt het niet in je huid of bloed dus je kan gewoon je haar verven hoor. Vraag anders aan je kapper, dat is geen gekke vraag hoor.
Het mag allemaal gewoon maar door hormonen kan het zijn dat het er allemaal minder mooi uitziet. Geldt ook voor bepaalde coupes die je je laat aanmeten tijdens de zwangerschap.
Het is niet gevaarlijk om te doen. Ik laat het zo af en toe door mijn moeder doen. Heb van mezelf spierwit haar... Sinds de puberteit veel last van uitgroei (donkerblond) en dat staat gewoon niet mooi met wit/blond haar!