Wat is er gebeurt met de kwaliteit van de hema?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd niet echt veel plezier van mijn aankopen bij de hema. Rompers die kapot gaan bij de drukknopen(scheuren) en dan zijn dat de dure versies, onderbroekjes die op de naden kapot gaan en broekjes die na 1 wasbeurt gaan pillen.
    Ik heb dit nooit eerder gehad met hema-spullen. Met de rompers ben ik teruggegaan en ik kreeg wel nieuwe. Maar zij vonden het niet gek want het was nou eenmaal stretch:(.
    Meer mensen met de ervaring dat de kwaliteit minder wordt?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Met rompers heb ik nooit problemen, ik vind ook dat de Hema de fijnste heeft.

Maar heb ook een paar truitjes voor mijn dochter daar gekocht, en vind de kraag (in ieder geval het gat waar het hoofd door moet) te wijd en dat vind ik geen gezicht.

3. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Hier ook gehad met een truitje. Na 1 keer wassen compleet uit vorm:(

4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja hier ook problemen met de rompers.

Ook met een broekje. Na de eerste keer wassen lieten de naden los. Deze heb ik geruild voor een ander. Maar na een aantal keer wassen (keer of 5/6) krijg ik nu hetzelfde probleem.

Erg irritant....

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Dat vind ik dus ook. Ziet eruit alsof het uitgerekt en gelubberd is en hangt heel laag, geen gezicht

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben wel behoorlijk ontevreden over het ondergoed van m'n zoontje, dat pilt echt als een gek, ziet er niet uit. Maar buiten dit geen klachten over hema.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hier ook last vd drukkers bij de rompers. Het zijn er maar 2 op de 20'stuks die we hebben liggen. (Ja, korte mouw, lange mouw, mouwloos) Met 1 broekje ben ik terug gegaan, inderdaad de naad los. En deze was nog nieuw.
    Ach het kan niet altijd 100% goed zijn..

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb nog geen klachten.. Mijn dochter heeft 2 longsleeves van 5 euro. En de dikke sokken zijn daar ook erg fijn.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, ik heb ook het idee dat de kwaliteit de laatste jaren nogal achteruit is gegaan.
    Sokken, ondergoed, die basic shirts, echt, voor die prijs koop ik ergens anders kwalitatief een stuk betere spullen. Het lubbert, pilt of er zitten spontaan gaten in na een paar keer dragen. De maat klopt ook vaak niet als je dingen van dezelfde maat op het labeltje op elkaar legt, scheelt soms zelfs 10 cm.
    Hoorde ook viavia van iemand die bij de Hema werkt, dat ze heel veel klachten binnen krijgen, vooral over het ondergoed en de maillots enzo.
    Jammer, vroegâh was ik altijd wel tevreden over de kwaliteit van de Hema.

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik had een vestje voor ons zoontje, fel gekleurd.. Na 1x wassen zo faal als wat, gewoon op 30 graden 😳 koop er alleen nog rompers meer niet. Vind de kwaliteit ver te zoeken bij ze. En voor het zelfde geld heb je een shirt van name it die bij ons wel mooi blijven.

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja, inderdaad. :(

12. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    herkenbaar! niet kleurvast en dan vooral geel en donkerblauw

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Bij kleding zit er veel verschil in. Ik weet nu wat wel en niet goed blijft, en koop de slechte soort dus gewoon niet meer.

Ondergoed haal ik er niet meer voor de oudste. Onwijs leuke printjes, maar het elastiek komt overal uit, alle broekjes en hemden.

14. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hier hetzelfde probleem met de rompers. Maar zo heb ik een van de prenetal en daar laten de drukkers gewoon los. Dus of het nu aan de hema ligt? Verder koop ik niet zoveel meer bij de hema. Ik kan voor hetzelfde geld merkkleertjes kopen. Trouwens met eigen ondergoed geen problemen.

15. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Ik koop de laatste jaren ook niks meer bij de hema. Slechte kwaliteit; elders betere voor dezelfde prijs!

16. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    ik vin d de babykleding ook niet geweldig bij de hema. had ene hele mooie trui, die was na 2x wassen helemaal verwassen. en die kleding van de wibra verwassen bij mij nooit.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Met de kleding tot nu toe niet echt problemen. De rompers herken ik wel en de maillots vallen mij ook tegen, daar zitten echt heel snel gaten in.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ja die was ik vergeten. De maillots.

19. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier ook problemen met de maillots en de rompers. Ook met een paar truitjes waar de vorm na één keer wassen eruit is. Dit is de reden dat ik de hema een beetje vermijd.

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met de (organic stretch) rompers hier geen problemen, maar 1 drukkertje stuk op zeker 50 rompers. Ook erg tevreden over de organic stretch shirts voor mannen (witte voor onder een overhemd). Hydrofielen en spuugdoekjes ook erg tevreden (in tegenstelling tot andere merken), sokken ook prima.

Kleertjes ook niet altijd tevreden, maillots werden toch snel lelijk en sommige kleertjes ook. En met een leuke online kortingsactie betaal ik vaak niet eens meer voor merkkleding wat vaak veel mooier blijft.

Deel Deze Pagina