Mij kan het echt geen ruk schelen wat iemand eet hoor, van mijn part eet iemand een halve koe op een dag.. en net zo goed mag ik het gewoon totale onzin vinden om langs het verkeer te mogen sjeesen en voorang te mogen krijgen (want dat bedoelde je dan dus toch wel?) voor een vogel met een gebroken vleugel.
Ik heb in dat andere topic ook al tig keer teruggelezen en gevraagd wat je nou wel bedoelde dan maar blijkbaar vind je het teveel moeite om duidelijk uit te leggen, het is me wel duidelijk dat je erg emotioneel kan worden van een zielig poesje langs de kant van de weg en dan wil je opeens niet meer verder praten.
O mijn hemel zeg, jij weet ook niet van ophouden he ... Hahahaha Dit is het laatst wat ik er over zeg
Zullen we even on-topic blijven en er geen oude topics bij halen,oftewel oude koeien uit de sloot trekken..?
I agree, maar dat heb ik in het begin van het topic ook al gezegd, ik quote mezelf even: Oorspronkelijk geplaatst door kippiekip Mijn levensstijl is niet biologische omdat ik de prijzen veel ste duur vind. ''Toevallig moest ik hier laatst nog aan denken nav een aantal reacties van je op een topic wat over (huis)dieren gaat. Je vindt mens en dier behoorlijk gelijk. Maar wanneer het aankomt op biologisch vlees opeens niet? Dus een hond wegdoen vanwege een bijtincident is belachelijk maar een dier behandelen zoals ze in de bio-industrie doen is dan wel okee? Daar snap ik nou niets van. '' EN: Oorspronkelijk geplaatst door mol81 Jammer Wat is dit nou weer voor reactie? "Ik verbaas mij er gewoon over. Dat zijn voor de volle 100% gaat voor dieren. Vind ik overigens eerlijk een heel nobel streven. Maar als het gaat om de leefomstandigheden van de dieren die ze op eet maakt het opeens niet uit??? "
Waar zeg ik dan dat het mij niets uitmaakt wat de leefomstandigheden van zo'n dier zijn ? Ik zeg alleen maar dat ik het duur vind om aan Bio voer te gaan, en heb ook al 100x gezegd dat ik best op de Bio toer wil gaan maar dan moeten ze het gewoon goedkoper gaan maken.
Of gewoon vlees dus duurder. Want om er even op door te gaan, ik vind 6 euro voor een kg kipfilet echt heel erg, ja zelfs belachelijk, goedkoop. Moet je nagaan dat ik hier 7 euro meer! betaal voor hetzelfde en dan nog niet eens biologisch! Logisch dat die 3 tot 4 euro meer voor biologisch vlees niet zo duur uitkomt hier...
Hoe bedoel je als er geen keuze was ? Als er alleen bio vlees zou zijn bedoel je ? Tja dan heb je geen keus en dan koop je het inderdaad, maar dan zal je minder kunnen kopen dan nu omdat het toch duurder is. Of bedoel je wat anders ?
niks.. gewoon iets wat ik me afvroeg. Weet je, uiteindelijk kan iedereen biologisch eten. Ook een bijstandsmoeder met 4 kinderen, je zult dan gewoon moeten minderen. En je geeft zelf toe dat je dat niet wilt dus dan liggen je prioriteiten (naar mijn idee) gewoon ergens anders. Wanneer iemand echt biologisch wil eten omdat hij of zij daar achter staat, dan doet diegene dat gewoon.
Lekker makkelijk praten dat iedereen het kan doen Maar goed, ja ik ga nu niet minderen nee dat geef ik eerlijk toe, we eten nu 3-4 dagen vlees per week en ik ga dat echt niet minderen naar 1-2 dagen vlees eten, sorry als dat je niet aanstaat of dat je dat raar vind.