het kan mij echt niks schelen meid, serieus echt niet. Alleen dacht ik dat je echt tot het uiterste op dieren gesteld was, zo kom je namelijk over in bepaalde topics dus dan verwacht je zoiets als dit niet.
Nou ik kan geen bio eten hoor haha. Ik eet nu al 3 dagen vlees omdat ik het niet kan betalen. Als ik alleen nog meer bio kan kopen voor dezelfde prijs als wat het nu kost dan kan ik géén vlees meer eten.
Ik ben ook zeer gesteld op dieren en dat zal ik altijd zo blijven maar dat neemt niet weg dat ik van een lekker stukje vlees hou. Moet ik dan omdat ik vlees eet mijn huisdieren maar gaan verwaarlozen ?? Puur omdat ik geen Bio voer eet ?? Kom op zeg..
Snap niet waarom je dat zou moeten? Maar goed, de 1 is gek op huisdieren en is zn lust en zn leven en andere mensen zien dat weer heel anders (zoals ik).
Nou jij brengt het nu zo dat ik geen dierenvriend kan zijn omdat ik graag vlees eet, je geeft zelf aan dat niet te snappen dus ik snap nu niet zo goed dat je nu zo reageert. Maar goed, laat maar.
Nou ik ben hartstikke gek op dieren hoor, maar inderdaad gesteld op mijn stukje vlees tijdens het avondeten. Waarom kan dat niet samengaan dan? Kan ik net zo goed mijn katten ook maar gelijk naar de chinees brengen dacht ik zo.
Eh, dit zijn mijn woorden niet hoor. Zoek de bron, zou ik zeggen. En over arrogant toontje gesproken..wat verbeeld jij je wel niet? Ik ga me niet lopen verdedigen..ik weet dat ik en mijn gezinnetje het prima doen en wat jij in je lijf propt, moet jij weten. Leven en laten leven