Nou ja, ik word morgen 30... best gek. Ik ben natuurlijk niet gelijk iemand anders o.i.d maar ik vind het op zich best wel weer een mijlpaal. Hoe hebben jullie het gevierd? Ik ga straks naar mijn s.moeder en dan denk ik dat, als ik terug kom, mijn tuin versierd is. Dat is als grap begonnen bij de eerste 30-ger van de vriendengroep dus ik ben erg benieuwd of ik een beetje gespaard blijf. Morgen ga ik met m'n vriendinnen lekker uit eten en daarna weer eens flink op stap. Heb er helemaal zin in, eindelijk weer eens gewoon lekker los
Eigenlijk niets aan gedaan, maar dat was vanwege bijzondere omstandigheden, waardoor ons hoofd echt niet naar feestvieren stond. Moet er trouwens eerlijk bij zeggen dat ik andere jaren ook niet veel bijzonders doe. Jij in elk geval een super mooie verjaardag gewenst!
Hier is het bijna 4 jaar geleden en heb er niets byzonders aan gedaan eigenlijk...maar wens je een hele fijne dag alvast!
Hier bijna 3 jaar geleden en ik heb altijd gezegd dat ik die dag niet buiten kwam (vond het vreselijk) en dat is gelukt, ik lag op bed herstellende van een keizersnee
Het voelde aan als het einde van me jeugd. Haha nu moet je serieus worden blablabla. In elk geval een prettige verjaardag toe gewenst.
Ik had een hoop mensen uitgenodigd maar puntje bij paaltje kwam er geen drol ( ging toen nog om met mensen uit de drugswereld .....niet betrouwbaar dus ) zondags voor familie gedaan en dat was super !! nu hebben we gezegd dat we voort elke verjaardag met z'n 2 gaan uit eten en alleen voor familie doen . Heel veel plezier alvast en proficiat !!
Haha ja zo lijkt het wel te voelen ja.. net alsof je nu écht écht écht te oud bent voor de ballenbak Al mag je er met kinderen natuurlijk best legaal in Pizza: Oh dank je, gelukkig maar