Hey meiden, kunnen jullie mij wat tips geven wat je makkelijk aan kunt hebben als je borstvoeding wilt geven? Ik heb natuurlijk al een voedings bh, moet er eigenlijk nog 2 bij, maar wat draag je daar op? Ik heb nu een hemd en een dikke trui aan, maar dat moet dus allemaal omhoog of uit, super onhandig dus... Is een joggingvest met een rits handig? Zijn er nog leukere dingen om het komende (sowieso) half jaar te gaan dragen?
Noppies positiekleding online bestellen 2012 | Noppies positiekleding https://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/borstvoedingskleding
Bij de H&M en Hema hebben ze wat goedkopere borstvoedingskleding. Ik ben in de zomer bevallen en dan is het toch wat makkelijke omdat je minder kleding aan hebt. In de winter deed ik vaak gewoon mijn trui omhoog en mijn hemdje naar beneden. Anders gewoon vesten of blousen aandoen idd. zoiets bijv. Product Detail | H&M NL voedings t-shirt - HEMA
Ik doe inderdaad een hempje naar beneden en trui omhoog. Ook heb ik nu voor de winter een colshawl om. Dat bedekt dan m'n hals en borst. Eventueel heb ik ook nog een poncho. Verder zijn wikkelshirtjes -jurkjes erg fijn vind ik.