mijn lichaam houd me voor de gek!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meryem23, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    Oke even het volgende, vorige maand hebben we veel geklust en ik was er op en begeven moment ook van overtuigt zwanger te zijn, geen kofie meer lusten, pijnlijke borsten, sneller moe, af en toe krampjes, etc. Het was puur nog wachten op de test. Maar goed een dag voor mijn nod werd ik toch ongesteld. Wel balen, maar goed door naar de volgende ronde dus. Maar het gekke is dat de boven genoemde symptomen niet afnamen tijdens mijn menstruatie. Mijn menstruatie was een stuk lichter dan normaal maar wel met krampen (ook wel in mindere mate) en met wel helder rood bloed. Een paar dagen terug gooide ik er dus toch nog maar een test tegen aan, negatief. Dat was 2 dagen na de NOD op dag 36 van mijn cyclus. Nu heb ik weer 2 dagen mijn menstruatie achter de rug maar de symptomen zijn er nog, mijn borsten beginnen weer als een gek te trekken en te doen, mijn bh is gewoon te klein. En net had ik weer lichtroze afscheiding, wat ik vlak voor mijn menstruatie ook had.

?k probeer mijzelf echt niet voor de gek te houden, ging er echt al vanuit dat ik het verkeerd heb gehad, maar dit vind ik zo raar. Als ik zwanger was geweest dan had die test dat toch echt wel moeten kunnen bevestigen?

Heeft er iemand wat zinnigs hierover te zeggen?

Bloedprikken is voor mij nog geen optie trouwens want ik woon in het buitenland en het systeem is hier niet zo eenvoudig als in nederland.

2. gemke

gemke Niet meer actief

ja als je zwanger zou zijn zou de test dat wel hebben uitgewezen idd
    ik denk dat doordat je graag wil je lichaam je idd goed voor de gek aan het houden is

Deel Deze Pagina