Hey dames, Vorige week poste ik hier mijn verhaal. Vorige week testte ik namelijk heel licht positief(nauwelijks zichtbaar maar toch aanwezig) na 4 weken curettage. Na 2 x bloedtest bleek mijn hcg te dalen en kwamen we tot de conclusie dat het de resterende hcg waarden waren. Nu verdroeg ik al 2 dagen geen koffie. Echt misselijk, overgeven en metaalsmaak. Dus ik testte nog eens en deze was vandaag onmiddellijk knal positief! Helemaal anders dus als vorige week! We hebben ondertussen ook niet meer geklust en ik ben bijna 40 dagen overtijd. Eergisteren beetje bruinverlies en gisteren een paar druppels helder. Kan het zijn dat er nog resten zijn in mijn baarmoeder die zich opeens manifesteren? Kan het zijn dat het gewoon hormonaal is? Ik word echt gek! Maandagavond mag ik naar de gyn. Dit kan toch gewoon niet meer? Sorry maar ik ben radeloos en dit was zo een zware emotionele rollercoaster....
allereerst wat vervelend dat je een curretage hebt moeten ondergaan. Als je eerst heel vaag hebt getest en een dalend HCG, lijkt het mij dat er wel iets speelt nu. Weet je de waardes van je HCG van de afgelopen keren prikken? Ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap zal zijn maar de kans is natuurlijk klein als je niet meer geklust hebt. Wanneer heb je voor de laatste keer gemeenschap gehad?
Bedankt voor je reactie. Laatste keer geklust was 19 dagen geleden. Nog steeds geen ms gehad trouwens
Mijn hch was vorige woensdag 12 en tegen vrijdag nog gedaald.maar ik weet niet hoeveel. Ik vind het raar dat je dat nog steeds kunt testen trouwens
Misschien. Dat dacht ik ook maar kon.niet volgens een bevriende vv. Het kan nog steeds resterende hcg zijn maar test kruidvat onder de 5 en dan.nog eens een duidelijke streep?