Ik heb ergens gelezen dat je de ovulatie teststaafjes van het merk Persona ook kan gebruiken in de clearblue digitale ovulatiehouder. Nou passen ze inderdaad en er komt ook een rondje. Echter vanochtend kreeg ik met de Persona een smiley maar met een orginele van CB een rondje. Zit er misschien gevoeligheid in de teststaafjes of denken jullie dat de Persona vals positief heeft gegeven
Persona die geeft al bij een lager piek een rondje omdat het dient als ac. Waarschijnlijk krijg je deze week bij cb dan een . In ieder geval was dat een aantal jaar geleden zo.
Oke dus de Persona zou gevoeliger zijn begrijp ik hieruit? denk dat je bij je eerste zin ipv rondje smiley bedoelde. Het zou dan ongeveer wel kunnen kloppen dat eerdaags de eisprong eraan komt (als hij komt). Omdat ik een vmk heb gehad en daarna vaak een korte cyclus komt. Zodoende ben ik alvast begonnen met testen.
Toen ik persona gebruikte kwam er een rondje met een stipje die mn eisprong aangaf. Dus een smiley op persona is nieuw voor me . Maar volgens mij heeft het persona apparaatje minder hormoon nodig om positief te kunnen zijn. Zoals ik al zei dient het als ac he. Nog ff door testen met die cb erbij. Als dat nog steeds echt werkt kan je namelijk persona staafjes kopen en in die cb houder doen. Veel makkelijker . Vond persona altijd maar zo een gedoe, pff.
Ja ik heb ook niet zo'n monitor van Persona. Alleen de CB houder en die geeft dus geen rondjes met stip maar rondje of smiley. Maar goed we gaan morgen gewoon weer een testje er tegen aan gooien! Bedankt in ieder geval voor de reacties dames
VREEMD!!! ik doe net weer een test met zowel een Clearblue teststaafje als met een Persona teststaafje. De Persona geeft in de CB houder een smiley en de orgine CB in de houder een 0. Ik weet het nu niet meer precies, maar zou de Persona dan gevoeliger zijn misschien? Komt er met de orginele dan misschien morgen een smiley? Wat zijn jullie ervaringen met de Persona teststaafjes in de CB-houder?