honger!!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bjanc, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Dames,

Misschien stom maar...
    Ik heb echt de hele dag rommelende maag en last van een honger gevoel! Wie herkent dit? kan dit te maken hebben met een mogelijke zwangerschap? normaal had ik dat met chocolade vlak voor mijn menstruatie.. maar nu? eet alles wat los en vast zit... kan het niet gebruiken, ben al te zwaar... En discipline om niet te eten op de momenten dat ik begin? hooo maar.. haha...!

Daarbij rommelende darmen en steken in beide zijkanten.. gister rechts nu links.. zou ik over een week positief mogen testen... ??

alvast bedankt voor de reatie...

2. Delta

Delta Niet meer actief

het kan ook komen omdat je ongi moet gaan worden...

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    normaal had ik dan de voorkeur voor zoette dingen.. maa rnu... maa rje hebt gelijk.. het zou kunnen..
    Hoop dat iemand het herkend, en zwanger blijkt/ is gebleken ;) hahah
    hoop doet leven ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

ja! want hoelang ben je gestopt met de pil? en in welke ronde zit je?

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had de dagen voordat ik ongesteld moest worden ook echt hele erge honger! En dan vooral 's avonds als ik in bed lag, werd er dan zelfs een beetje misselijk van. Daardoor begon ik wel een beetje te denken aan een eventuele zwangerschap...... 1 dag na mijn NOD testte ik ook positief :D

Dus wie weet is het voor jou ook raak.....! Ik hoop het voor je!

Moet zeggen dat die honger overigens ook nog niet echt voorbij is nu hoor, ik moet echt om de paar uur iets eten anders gaat het niet goed. Probeer wel gewoon goede dingen te eten als bijvoorbeeld een volkoren cracker met mager beleg of een stukje suikervrije volkoren peperkoek of eventueel een cup-a-soupje. Als ik dat niet zou doen zouden de kilo's er aan vliegen denk ik!! :p

Ik duim voor je! :)

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    13 juni eerste dag van laatste menstruatie gehad... zou de 11de, over een week dus pas.. mogen testen,.. normaal had ik dat 4 dagen voordat ik ongesteld werd.. die vreetzin om het zo maar even te noemen.. zou de 11de dus pas weer ongesteld moeten worden bij een normale cyclus van 28 dagen.. maar ook hiervan weet ik niet dat het zo is... en.. kan ook n iet de 11de testen maar pas rond de 16de.. vriend is van 10 tot 16 juli in buiten land voor zijn werk...

7. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    het lijkt iig veel op een zwangerschap

8. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    @15andpregnant lijkkt niet echt op een zwangerschap hoor (en ben een ervaren moeder van 2 kinderen)

dat hongergevoel kan komen doordat je moet menstrueren en dat je nu zin hebt in andere dingen kan ook komen omdat je zwanger bent, maar net zo goed een beetje door het stoppen met de pil.
    dit heb ik namelijk ook gehad afgelopen maand vreselijk zin in koekjes en chocola terwijl ik eigenlijk zelden chocolade at zelfs niet met mijn menstruatie...ik hoop natuurlijk dat het voor jou wel voortekenen zijn...dat zou geweldig zijn

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    nee, klopt het lijkt ook niet op een zwangerschap, 15..

Mijn vraag was eigenlijk meer, kan het passen bij een zwangerschap?
    Ik wacht af.. al haaaaat ik wachten.. en nogmaals.. mensen die dit herkennen en een positieve test hadden.. make me alvast happy haha..
    Nee valse hoop is ook niet fijn, maar ben me erg bewust van de dingen die ik doe en voel sinds we gekozen hebben om er voor te gaan.. haha

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee!
    Ik dacht vandaag precies hetzelfde. Heb ook zo'n rommelend gevoel en steeds honger. Maar mag van mezelf geen hoop hebben:)

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Tara84: hoop doet leven.. maar misschien straks ook wel ff pijn als het idd niet zo blijkt...

12. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    ik heb ook honger hoor maar nog een negatieve test wel 2 dagen heel licht bloedverlies...heb gewoon zo zwanger gevoel kan er niets aan doen ben kotsmisselijk vannacht 3x opgestaan om te plassen...en er was niets zoets in huis ben net terug van de appie hein om koekjes te halen die ga ik zo lekker opsmikkelen...dus bjanc you never know hahaha...zou wel leuk zijn heh gelijk de 1e ronde

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    jah, zou mooi zijn, eerste ronde.. haha..

Toch lees ik regelmatig dat meiden 1ste, 2de, 3de ronde zwanger raken... Ik heb in iedergeval positieve hoop ;)

Ik ga niet zeggen "ik zie wel" want wachten kan ik nu al niet meer...

hahah

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dat is zo. Maar heb al twee teleurstellingen gehad en weet het nu wel te relativeren. Het komt vast een keer! Ook voor jou!

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ik ga er ook niet vanuit dat het raak is, maar stiekum hoop iik dat natuurlijk wel!
    suc6 tara!!

Deel Deze Pagina