Ik ben heel erg benieuwd of jullie zwangschapslusten hebben. en welke dat natuurlijk zij. En moeten jullie mannen daar net zulke taferelen voor uithalen als die mac reclame? Bij Daan had ik hele dagen zin in friet met flink zout zonder snack of vlees of zonder sausjes. En dan nog het liefst van een bepaalde snckbar haha. Me vriend hoefde nog maar binnen te lopen en wisten al waar hij voor kwam. O ja en sinas van het merk markant haha lust helemaal geen sinas maar liters dronk ik weg per dag. Ik ben dus heel benieuwd naar die van jullie
ik eet heel veel chocola overal waar maar chocola in of op zit eet ik. het begint sóchtens al met 2 boterhammen met hagelslag. en smiddags bonbons of kerstkransen met chocola erop. echt erg eigelijk.maar voor mijn zwangerschap kon ik geen chocola eten want dan kreeg ik giga veel hoofdpijn van dus neem het er nou extra van hoop dat ik na de zwangerschap ook gewoon chocola kan blijven eten. en ik eet veel manderijnen teminste zeker wel 3 per dag dus dat is dan wel weer gezond. oh ja en ook drink ik de hele dag door thee voor mijn zwangerschap dronk ik nooit thee maar nou ben ik er echt verslaaft aan. dat was het geloof ik wel zo'n beetje liefs diane
1.Chocolade/bonbons (Rafaello's mmmmmm...) 2.Groene Thee! (maar ben gelukkig wel bijna volledig van de koffie afgekickt! ) 3.Appels/Appelsienen/Mandarijnen.(ben ik echt zoooooo blij om he!) En tja...soms krijg ik ineens zin in iets helemaal anders...wat ik dan ook liefst DIRECT heb!
Ik kan mijn vriend helemaal gek maken voor frikandellen speciaal. Soms krijg je dan ineens ZO'N ZIN IN FRIKANDELLEN SPECIAAL JE MOET ZE ETENNNN!!... Ja.. dan rijdt ie maar weer eens (meestal 's avonds laat) op en neer naar de snackbar hihi En roggenbrood met smeerkaas met daarbovenop schijfjes mandarijn uit blik...
alle hartige dingen, patat met flink wat mayo, vleeswaren, oliebollen(is nu ook een verslaving) en vlees, ben gek op vlees nu en manderijnen. ik lust alleen geen koffie.
Ik kan wel hele dagen stokbrood met kruidenboter blijven eten, hmmmm echt heerlijk. Vond het normaal ook wel lekker als we uit eten gingen ofzo. Maar moet het nu echt elke dag eten Liefs Mariska
Ik heb nu, op dit moment een actute trek in lekkere frisse vruchtenvlaai... (ik zit in mijn pyama, dus zal zo even wat aan moet trekken om deze te gaan bemachtigen).
hmm in het begin was het aardbeien, hele dozen achter elkaar, maar dat is weer over. Ik was ook helemaal aan de jus d orange en alles waar citroen in zit... Maar nu heb ik zo'n last van maagzuur dat dit niet meer zo werkt erg jammer... Wat nu ook een lekker sapje blijkt te zijn is bosvruchten mild.
Puddingbroodjes, saucijzebroodjes, en de Mc Donald's mag natuurlijk ook niet ontbreken En appelsap, chocomel, gewone melk, gaat er allemaal wel in hoor, hihi
o ja chocolade melk de laatste weken dronk ik dat ook heel veel. Ik heb nog orlog staan maken dat me vriend 'smorgens het laatste beetje op had gedronken. hij keek me toen echt aan van maar er stond van de week nog een hele doos. Ja en die is al op hihi. toen was hij boos dat ik zoveel van die zuikerzooi dronk want dat was volgens hem niet goedvoor de kleine.
Hahaha.. dan was ik niet de enige die dat dacht! Maar... je hebt hier in Zweden een jam van een duur merk (bijna 3 euro voor een pot!) die koninginnejam heet. Met bramen, bessen en frambozen enzo.. Die jam op ongezoet vers worteltjesbrood... daar kun je me nu midden in de nacht voor wakker maken.. mmmm... En vaniljeyoghurt met stukjes banaan erin. En verder alles met chocolade en mandarijntjes! Gek, was vroeger harstikke gek op hartige hapjes maar daar geef ik nu niet zo veel om.. nee.. als het maar zoet is! En thee! Krijg hartkloppingen van koffie dus ik ben gek op mijn rooie smaakjes thee!
Vanillevla met cornflakes is momenteel erg hot hier en gisteren heb ik een bakje griesmeelpudding op en ik denk dat dat de volgende verslaving gaat worden! In het begin was ik helemaal wild van erwtensoep, en dat was midden in de zomer, dus dan stond ik lekker bij de kassa met al die erwtensoep. Ze zullen wel gedacht hebben, die is gek...........
Hier zijn chocomelk en mandarijntjes ook favoriet, maar saucijzenbroodjes, mac donalds (+alles van de snackbar 8) ) , jus d'orange, cappucino en alle toetjes doen het ook altijd goed
Nou jullie waren niet de enige die dachten over een ander soort lusten, die lust is bij mij in ieder geval veeerrrrr te vinden... Maarrreee over dat andere.. popcorn en mandarijntjes... kan er niet genoeg van krijgen! En melk.. lekkerrrrr
Nou om eerlijk te zijn zijn mijn lusten echte lichamelijke lusten en daar moest manlief in het begin even aan wennen hahaha... maar grapefruitsap is ook een must have! maar dames , het is allebei gezond, toch?! hahhaha