Nou dat geeft me weer hoop, niet snoepen, veel bewegen en water drinken. Ik heb er weer zin in. geduld geduld geduld....
Hou op probeer me elke dag in mijn oude broeken te wurmen Maar ik leg me er maar even bij neer en ga even een maatje groter halen... Komt vanzelf wel weer goed Hoop ik..
Ik was 16kg aan gekomen, en mijn zoontje was 4405g bij de geboorte, nu heb ik mij vorige week eindelijk gewogen... Nog maar 5 KG eraf! Vind het best knap, maar heb ook nog steeds een buikje... Hopelijk gaat ie ooit weg ! -x-x-x-
Ik heb bij wehkamp een broek besteld maar 44 had hiervoor maat 40.. natuurlijk veel te lang die broek zit ook voor geen meter bleeh maar 42 pas ik nog niet... En tja ik wandel elke dag bijna een uur heb namelijk ook een hond maar dat is niet genoeg blijkbaar dus nu ook maar sporten erbij...
Ik had een aardig grote buik (en achteraf bleek ook een aardig grote baby ) en ik had me ingesteld op een super blubberbuik na de bevalling. Maar mijn buik is meteen weer teruggeveerd lijkt wel, na een week was ie net zo plat als voor de zwangerschap (dus niet superplat ) en nu nog steeds. Ik raakte mijn kilo's (19 aangekomen) snel kwijt, ik denk door de borstvoeding, ik viel 2 kilo per week af (direct na de bevalling was ik zo'n 7 kilo lichter). Ik moet er nu nog 5 af, maar ik doe absoluut niet mijn best, integendeel . Ik loop wel veel met Eva, maar dat compenseert niet wat ik eet. Ik paste mijn kleding ook snel weer, maar het zit niet allemaal even lekker meer bij mijn heupen. Ik wil binnenkort wel mijn best gaan doen, met minder snoepen val ik denk ik snel af, de eerste weken na de bevalling snoepte ik haast niet. Ik was voordat ik zwanger werd net 7 kilo kwijt met Sonja Bakker en er moest nog wat meer af. Maar ik mag nu ook weer niet te snel afvallen ivm de borstvoeding.
Ik heb in de tijd dat ik m'n oude kleren nog niet aan kon een broek en een rokje gekocht in een grotere maat. Heb je weer wat leuks om aan te trekken. En als ik die broek en dat rokje nu aan doe snap ik niet dat ik het heb gepast..... zo wijd . Echt ik dacht ook dat het niet meer goed kwam, maar het komt echt goed hoor. Pim
Ik pas sinds een dag of tien weer in (sommige) broeken van voor mijn zwangerschap. Vooral de lager heupbroeken, waar mijn buikje dan gewoon overheen kan hangen. Ik ben de extra kilo's bijna kwijt, op twee na, dus ik ben niet ontevreden. Het is allemaal wel wat minder strak dan eerst.
Ik weeg mss nu nog 2 a 3 kg meer als voor de zwangerschap, Maar denk dat mijn buik nooit meer helemaal de oude wordt hoor! Lekker motiverend voor je haha. Nee maargoed, logisch toch?! Je lichaam heeft iets behoorlijk ingrijpends meegemaakt en je hebt 9 maanden een mensje grootgebracht, helemaal vanzelf, das toch fantastisch! Daar kan een ietwat slappere buik of een vervaagt straie streepje echt niet tegen op hoor. Er leuk mooi en vrouwelijk uitzien blijf je altijd met mooie make-up, kleding, lekker in je vel zitten etc.
Zo ik heb mezelf maar eens getracteert op een nieuwe broek. WEl 2 maten groter dan voorheen, magoe, we hopen dat dat tijdelijk zal zijn. Nu kan ik iig weer iets anders aan dan de positiebroeken. Ach ik heb iig geen zebrastrepen daar ben ik wel heel blij om, dat me dat bespaard is gebleven.
Ik was niet veel aangekomen tijdens mijn zwangerschap, maar ik was van mijzelf 15 kg te zwaar, maat 44 . Ik had een grote buik, droeg alles naar voren. Ik ben nu aan het lijnen en aan het sporten, anders gaat het er niet af. Ik had ook echt een hangbuikje, vreselijk! Maar het gaat goed , dank zij, Sonja Bakker, jawel! Ik heb nu maat 40, mijn buik is nagenoeg weg, nog een beetje onderbuik. Ik ga lekker door, en dan ben ik weer geheel in shape, bikini staat weer leuk. Maar ik moet er echt moeite voor doen.
Hier nou ook nog niet bepaald mijn oude lichaam terug. De zwangerschapskleding kon ik na de 1e week wel in de kast laten hangen en in principe pas ik mijn oude kleding weer (soms nog met een elastiek door het knoopsgat) maar. Mijn borsten zijn nog steeds ruim 2 cups groter dan dat ze waren (zeg maar dag tegen je leuke shirtjes) en mijn buik is echt slap. Heb nog ong. 5 kilo te gaan, maar daar zijn die borsten ook onderdeel van, en die gaan niet zomaar weg.