Hoi! Ik ben benieuwd of hier nog meer meiden zijn die zwangere bruidjes zijn geweest en hoe jullie eruit zagen in jullie japon. Ik ben enorm goed geholpen bij het uitzoeken van mijn japon (ben bij Mary Borsato geweest). Ik dacht dat ik niet veel keus zou hebben, maar dat viel ontzettend mee. En ze hebben heel erg meegedacht met het verstellen van de jurk. Elk kreukeltje wilden ze wegwerken en dat is goed gelukt. Ik ben enorm trots op het eindresultaat en we hebben nog een paar foto's gemaakt met ons aanstaande kindje in het middelpunt. Ik vond het fantastisch om te trouwen met zijn drietjes, echt super romantisch. De kleine meid schopte me een paar keer toen ik het ja-woord mocht zeggen en paps gaf me een kusje op mijn buik toen DE kus net was geweest... De halve zaal lag in tranen. Heel bijzonder. We doen met een van de foto's mee aan een fotowedstrijd en degene met de meeste stemmen wint een dinerbon van 50 euro! Best de moeite waard dus! En je moet wat in de wachtdagen he? Als jullie zouden willen helpen met stemmen, heel graag! Dit is de link: http://www.trouwshop.com/fotowedstrijd/?stap=detail&positie=2&foto=222&datum=092006. Je kunt nog tot eind deze maand stemmen. Alvast bedankt voor de moeite! Hier zijn ook nog een aantal foto's van onze bruiloft waar ik 24 weken zwanger was: edit door moderator: heb 2 foto's verwijderd. Het is toegestaan 1 foto in je bericht te plaatsen. xx Nienke
Ik bwas niet zwanger toen ik getrouwd was. Ik vind het wel heel bijzonder. En je foto's zijn echt heel mooi!
ik was 4 maanden zwanger, toen we trouwden, maar ik ben niet in een jurk getrouwd. Het is wel iets aparts, zo met z'n drietjes. Ziet er leuk uit ook hoe de nadruk op de zwangerschap ligt op deze foto's. groetjes
Ik vind dat je echt een hele mooie zwangere bruid was! Het zou persoonlijk nooit m'n eigen keuze zijn om zwanger te trouwen, maar zoals het er bij jullie uitziet en het gevoel van zoals je beschrijft met de kus op de buik van de a.s. papa vind ik het heel mooi! Liefs, Mirre
shelde, dank je wel! Ik ben ook erg trots op de foto's. mercedes, tnx, mijn vriendin wist ook hoe blij ik was met mijn zwangerschap en wilde onze liefde voor elkaar en ons kindje graag in het middelpunt fotograferen. Het was prachtig weer en de foto's vind ik echt heel bijzonder geworden. Heb jij ook een foto van jouw bruiloft? Mirre, wij waren ook al 12,5 jaar samen en wilden sowieso trouwen. Toen zijn ouders in een nare scheiding lagen toen ik zwanger raakte, wilden wij heel graag onze liefde voor elkaar en de kleine meteen bezegelen. Het gevoel was prachtig en heel intens. En de zwangerschap was ook erg handig voor de boezem in de jurk, die kwam er mooi in uit, hihi! Mary noemde het de melkfabriek die we wel goed moesten uitstallen whahaha! x Nienke
Nienke, ik vind de foto's prachtig ! Heel mooi ! Het heeft iets extra's om te trouwen als je zwanger bent denk ik. Prachtige foto's ! Groetjes, Nikki F
Wauw, wat ben je een mooie bruid zeg!! Ben helemaal jaloers, ben nu al opgeblazen laat staan met meer dan 20 weken
Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties! Ik heb nog een aantal trouwfoto's op de site van mijn dochtertje staan. Dus wie interesse heeft, kom gerust even langs! http://www.milapeschier.dreumessite.nl/ x Nienke
Toen wij trouwden was ik ook zwanger, maar wel pas 11 weken. Er was dus nog niks te zien. Heb de jurk bij de laatste pas wel voor de zekerheid laten uitlijnen en dat was maar goed ook, maar verder zag je het eigenlijk niet. Wat zag je er mooi uit!
Mooi zeg !! Ziet er super uit met die buik. Ik heb ook even op jullie gestemd. Wij gaan trouwen we hadden zelf in gedacht februari maar dan ben ik 7 maanden, we wachten wel even tot na de bevalling.
Ik zou persoonlijk nooit zwanger trouwen omdat ik tijdens mijn zwangerschappen echt een kamer olifant ben! Ik vind jou daarentegen een hele mooie bruid/vrouw en het is natuurlijk een bijzonder moment! Groetjes Annemarie
Jeetje, wat een lieve reacties krijg ik hier van jullie! Ik word helemaal warm van binnen. Ik ben blij dat jullie van de foto kunnen zien hoe we ons voelden en wat deze dag voor ons betekende. Groetjes Nienke
wij zijn dan wel niet getrouwd toen ik zwanger was, maar het zou me niets uit hebben gemaakt moet ik zeggen....vindt het wel wat hebben hoor... een vrouw straalt altijd iets moois uit als ze zwanger is, en ik moet zeggen meid het zijn prachtige foto's van jullie en je bent een ontzettend mooie zwangere bruid geweest met een heel mooi uitstraling.... enne die jurk?? in 1 woord prachtig....