mijn lieve grote hondemannetje is ziek!

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ben bij de dierenarts geweest hij heeft medicatie voorgeschreven voor 2 weken en over 1 week moeten we terug en gaan ze zijn urine en bloedwaarden weer bekijken.

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat fijn is zo'n forum dan toch! Ik zou ook medicatie proberen.

Een ziek hondje kan zo vreten aan je he, verschrikkelijk. Wij hebben het afgelopen half jaar 2 zieke honden gehad, de ene waarschijnlijk een hormonale vorm van epilepsie en de andere had nierkanker inclusief een zwaar behandeltraject (nier verwijdert en chemotherapie) in Utrecht. Gelukkig beide nu klachtenvrij maar jeetje, wat heeft dat aan ons geknaagd...

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Hopelijk slaat de medicatie snel aan en merk je verschil!

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @jessi hoe is het met je beestje?

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel

Helaas was het waar we bang voor waren gebeurd! Hij is echt heel ziek geworden van de medicatie. Eerst dachten we even paar dagen aankijken of het weg gaat, maar hij bleef spugen en voelde zich heel erg naar. Nu gestopt en hij is weer vrolijk. Nu maar besloten dat zolang hij happy is wij ook happy zijn en we genieten van de tijd die we nog hebben. Milo is zo snel ziek van medicatie heeft hij helaas al vaker gehad. Nu kunnen we wel zeggen dat we alles hebben geprobeerd voor ons lieve mannetje. Het maakt me wel verdrietig als ik eraan denk. Ik weet dat het geen vergelijk is maar het is toch een beetje ons kind. We zagen hem voor het eerst toen hij 3 weken was. Omdat hij verstoten werd door zijn moeder konden we hem met net 7 weken ophalen.

6. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat naar zeg :( dikke knuffel voor jullie. Jeetje wat rot

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521