Kreeg vandaag nog een kaart van de dierenarts: een huisdier dat sterft, leeft voor in ons hart. Gelijk weer janken natuurlijk. Heb wel het idee dat de andere kat hem mist, moet maar even kijken hoe het gaat.
klaas heeft onze kat naar het crematorium gebracht gister en wij krijgen een kaartje van hun waneer zij is uitgestrooit. onze andere kat mist gizmo ook volgens mij, want hij is steeds op zoek en hij was al binnengeglipt bij de buren. die hebben ook een kat die op gizmo lijkt. alsnog wil ik je veel sterkte wensen. liefs san.
San jij ook veel sterkte ! Ik heb nog steeds de neiging om hem te roepen, maja...... En wil je zelf je Gizmo niet uitstrooien ?
nee dat wouden we niet. want we vinden dat best moeilijk. klaas zijn pa is ook uitgestrooit en daar waren we wel bij en vind het erg emotioneel. liefs san.
Jeejte wat een trieste verhalen Ik heb zelf ook 2 poezen Ziggy 4 en Missy 3 en word al gek bij het idee dat er een doodgaat. Brrrrrrrrrrr. Ik leef met jullie mee meiden.
Veel sterkte Nemo!!! maar waar is je kat nu precies aan overleden dan? Ik kom ook net bij de dierenarts vandaan met mijn kat, hij heeft blaasgruis!!! *kassa* was ff 125 euro kwijt Hij moet speciaal voer hebben en antibiotica....... Hij is ook 3,5 jaar.... Moet er niet aan denken dat hij dood gaat! Het is de maine coon op de foto rechts.
Ze hebben geen idee wat hij had. Hij had ongeveer eenmaal per jaar een periode dat hij niet kon/wilde lopen met zijn achterpoten, dit had hij nu ook. Knapte altijd op van pillen en deze keer eerst ook maar een paar dagen later werd het weer minder. Dus ik weer naar dierenarts: uitgedroogd en obstipatie en verder wist ze het niet. Hij is daar toen voor behandeld en naar huis gestuurd. Ik had 's nachts de wekker gezet en toen was hij echt heel slecht naar de dierenarts gebracht (naar een andere met meer onderzoeksmogelijkheden) Ze zouden hem de 's morgens pakken voor verdere onderzoeken en toen was het te laat......
Lieve Nemo, Ik weet wat jij voelt, we hebben vorig jaar onze poes moeten laten inslapen, ze leed al geruime tijd aan PKD (is nierziekte) Mn man en ik waren er echt kapot van...... we hebben haar in onze tuin begraven. Sterkte meid! Liefs Mona