Ik moet even uitblazen en hoop dat jullie advies hebben. Afgelopen jaar overgestapt naar FBTO zorgverzekering. Module gezinsplanning destijds direct aangezet. 3, 5 weken geleden een pretecho gehad en de rekening van 100,- gedeclareerd Dit heb ik volgens een mail van 2 dgn later uitbetaald gekregen. Vorige week dinsdag toch maar eens gebeld omdat ik het nog steeds niet had ontvangen. Volgens medewerker die ik toen aan de telefoon had was t bedrag idd uitbetaald en het rekeningnr klopte. Ik moest even contact op nemen met de bank. Dit gedaan, bank gaf aan niets binnen te hebben gekregen en gaf aan dat als ze t daadwerkelijk gestort zouden hebben dat t dan al lang op mn rekening gestort zou zijn Dus ik moest weer contact opnemen met FBTO. Dit gedaan... medewerker (dezelfde als eerst) zou contact leggen met de desbetreffende afdeling. Deze zou het uitzoeken en binnen 2 werkdgn contact met mij opnemen. Tot op heden niets vernomen en dus zojuist maar weer even contact gezocht. Ik kreeg een vrouw aan de lijn... minst vriendelijk en totaal ongeïnteresseerd Ik het verhaal uitleggen.... Ze gaf aan dat ze idd zag dat t uitbetaald was en ze zou even aan die afdeling vragen hoe en wat. Na een tijdje in de wacht te hebben gezeten komt ze terug met de mededeling dat het idd is uitbetaald aan het rekeningnummer en dat ze verder niets meer kunnen doen.... Pardon??? Het komt er op neer dat ik dikke pech. Dit heeft ze een aantal keren aangegeven. Ik ben de hele tijd netjes gebleven en heb gezegd dat ik hier niet mee akkoord ga. Ze vond mijn toon tegen haar niet aanstaan.... dit terwijl ik netjes bleef. Toen werd ik toch wel even grrrr. Heb toen netjes mijn mening gegeven en nogmaals aangegeven dat ik dit niet normaal vind.. Ze kon dan nog eenmaal aan de desbetreffende afdeling vragen of ze contact met me op willen nemen maar ze dacht dat het toch geen zin zou hebben... Ik ben heel benieuwd. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in en zie ik niet dat ze me terug bellen of dit op gaan lossen. Eerdere afspraken/beloftes zijn ze niet nagekomen, waarom zouden ze dat nu dan wel doen? Sorry voor t lange verhaal maar ben echt ff :x Dit kan toch niet? Zijn er meer met dit soort ervaringen of hebben jullie advies?
Mag ze wel zeggen tegen jouw dat jouw toon haar niet aanstaat? Ik dacht dat ze altijd netjes moesten blijven?? Ik Zit ook bij de fbto, maar ben bij menzis door zon zelfde actie weg gegaan. Ging om honderde euro's voor pepti voeding.
Maar ja, even ervan uitgaande dat hun verhaal klopt en dat het inderdaad is overgemaakt...Heb je al contact opgenomen met je bank? Hen vragen om het even uit te zoeken, misschien is er ergens iets geblokkeerd ofzo? En anders zou ik aan FBTO wel een echt bewijs vragen dat er is uitbetaald. Ik herken het niet, zit al jaren bij FBTO, gaat altijd prima.
Ik herken het ook niet was juist erg tevreden over het telefonische contact met fbto na zilveren kruis waar ik weg ben gegaan omdat ik daar vervelend werd behandeld aan de telefoon ... ik weet ook niet wat je nog kunt doen aangezien je al contact met je bank hebt gehad... misschien vragen of ze een onderzoek kunnen instellen?
Lekker bijdehand van hun. Het slaat idd helemaal nergens op. Ik zou als ik jou was gewoon blijven bellen, ze moeten gewoon duidelijk en direct zijn naar hun klanten toe. En niet zomaar dingen zeggen om jou af te schrijven om zo maar te zeggen. Kan je misschien niet vragen om een bewijs van betaling? Het zal mij ook benieuwen, ben afgelopen jaar ook overgestapt naar FBTO
Dit komt mij helemaal niet bekend voor. Ik had vorige jaar een probleem dat ik dacht dat aan fbto lag maar dit lag niet aan hun maar aan de apotheek ik heb we 5x met fbto gebelt om te vragen hoe het nu stond en ze hebben me heel netjes geholpen en zelf uit eindelijk me eigen risco terug gestort omdat dit dus fout was gegaan. Ecgt een top service