woensdag 22 augustus is bij mij weggehaald mijn lieve kindje. Helaas had ons schatje zich ingenesteld in mijn eileider. LIeve schat, je was en bent zo welkom......... Ik hou van je!
Heel veel sterkte! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Mijn eerste zwangerschap die verder kwam dan 6 weken. Helaas ook in de eileider en die hebben ze, samen met ons kindje, weg moeten halen.
Meiden, allemaal hartstikke bedankt voor het meeleven! Dees68, bij mij hebben ze ook mn eileider weg moeten halen helaas. geweldig dat je nu zwanger bent, maar ga je een kindje verliezen? Wat verschrikkelijk!
Ja, ik ga er 1 verliezen bij de geboorte. Het ene kindje heeft geen uitgang naar buiten en kan niet plassen. Het drinkt wel en het vruchtwater is nu op. Daardoor sterven de niertjes af en zullen de longetjes niet volgroeien. Er is helaas niks aan te doen. Het kindje kan in mijn buik al overlijden maar de gyn acht die kans klein. Maar meis, het gaat nu over jouw kindje. Mijn kindje krijgt straks een eigen plekje hier op het forum
Dees, ik weet dat je kindje een plekje krijgt, maar vind het vreselijk voor je! Zit het met tranen te lezen. Ik wens je wel heeel veel sterkte.
ik zit dit alles te lezen en wil effe zeggen hoe erg ik het vind dit te lezen allemaal heel veel sterkte !