Ik ben trots op mezelf want..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben nog steeds gestopt met roken, heb de behoefte ook niet meer en vind dit heerlijk! Moest t ff delen met jullie. (ben gestopt toen we zwanger wilden worden).

Waarmee zijn jullie trots op jullie zelf?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Knap van je! Terecht dat je trots bent.

Momenteel ben ik het meest trots als ik nee zeg tegen de stroopwafels die heel hard mijn naam roepen vanuit een keukenkastje!

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Inderdaad heel erg knap meiden!

Ben er het meest trots op dat ik me dochter, van nu 16, ALLEEN heb opgevoed in me uppie tot de fijne meid die ze nu is! ;)

Liefs Marjo

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik ben trots op mezelf omdat ik anderhalf jaar geleden ben gestopt met roken! En ook ben ik trots op mezelf omdat ik van elke dag optimaal geniet nadat ik mijn moeder vorig jaar plotseling heb moeten verliezen.. Dan ga je anders tegen het leven aankijken en ik probeer het om niet bij de pakken neer te gaan zitten maar de tijd die je gegeven wordt te genieten van alles en iedereen om me heen.. Dit is waar ik denk dat mn moeder ook trots op me zou zijn! Want het is makkelijker om je kopje te laten hangen dan elke dag te proberen om er weer tegenaan te gaan!

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goed hoor van je, m'n man is vanaf januari gestopt.
    Ik ben trots op: dat ik Steven heb gebaard ;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien niet zo groots,maar ik ben trots dat ik 15kg ben afgevallen! :D

7. Ik ben er trots op dat ik sinds januari genoeg kilo's ben afgevallen om weer een gezond gewicht te hebben en daar voel ik me super bij!

Groetjes Jelske

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ben trots op mezelf omdat me nog nooit ziek gemeld heb op mijn werk. Hoe slecht ik me soms ook voelde....

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.206
    113
    Brabant
    poehee, wat een goed topic en wat een kanjers hiero!
    allemaal een super dikke duim!:)
    Ehm, ik zal ook us wat bedenken, wat zo af en toe moet je dat zelf ff doen he? wie zichzelf niet kietelt die lacht nooit:)

Ehm, ik ben trots op mezelf omdat ik ..... ja, omdat ik heb durven kiezen om mijn ,voor de buitenwereld perfecte, baan op te zeggen, voordat ik ook maar nieuw werk had..
    En het leuke is? ik heb nu kei gaaf werk:) dus daarom ben ik trots op mezelf!

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik ben er trots op dat ik 2,3 jaar geleden ben gestopt met roken :D en uh...dat ik een mooi klein frummeltje ga krijgen samen met mijn vriend!

P.s. een goed topic :D

liefs.

11. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben trots dat ik een heel slecht jaar goed heb afgesloten (dwz: omhoog gekrabbeld ben)

Ik ben het meest trots op mijn mooie dochter en dat ik haar gekregen heb :)

12. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Knap hoor dat je het vol houd stoppen met roken.

Ik ben trots op mezelf dat ik ben gestopt met me vorige relatie.

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben trots op mezelf dat ik al 1,5 jaar gestopt ben met roken en helemaal geen neiging heb om er een op te steken..

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ben trots op mezelf omdat ik toen ik zwanger werd gestopt ben met roken en nu nog steeds niet rook.

en ben nog veel trotser op mezelf omdat ik zo'n mooie meid op de wereld heb gezet die het helaas niet gehaald heeft, en dat ik zelf zo positief mogelijk doorga met me leven.

15. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Ik ben trots op mezelf omdat ik vorig jaar eindelijk de knoop heb doorgehakt om een borstverkleining te doen. Ik ben eindelijk apetrots op mijn tietjes (dat zijn het nu :))

Verder zou ik nog trotser op mezelf zijn als ik ook kon stoppen met roken...

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.675
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Leuk topic,om te kijken naar de postitieve dingen bij jezelf.
    Ik heb gelukkig nooit gerookt maar ik ben er trots op dat wij na 3 zware jaren(financieel)weer omhoog gekrabbeld zijn maar vooral dat onze schulden over 9 maanden zijn afgelost!

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben trots op mezelf dat ik me minder erger aan anderen. Heeft lang geduurd maar 't lukt me aardig!

18. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik ben trots op mezelf dat ik helemaal alleen zonder mijn familie en vrienden twee keer zwanger ben geweest en twee keer ben bevallen op dit eilandje verweg bij iedereen die me dierbaar vandaan (uiteraard is mijn vriend er wel bij geweest, maar ja is toch wel anders want jullie weten zelf hoe mannen kunnen zijn, dus eigenlijk heb ik hier drie kinderen gehad :confused:)!

Hebben jullie dat ook dat je, je sterker voelt nadat je een bevalling hebt meegemaakt, lijk wel of er een beetje oerkracht blijft hangen :D!

19. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dat ik drie mooie kindjes op de wereld heb gezet ;)

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat goed dat je gestopt bent met roken meissie!

Ik ben trots op mezelf dat ik zo een mooi kindje heb gebaard :D !

liefs, misspuma

Deel Deze Pagina