AAAAA wat erg zeg Wat een strijd zeg ben er helemaal vanslag van. Heb er verder geen worden voor. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en hopen dat jullie toch nog heel en ook heel lang van hem kunnen genieten. Liefs Lover
Die lieve Bailey had t erg moeilijk gisteravond. Het was hem niet gegund om nog een poos bij zijn ouders, broertje en zusjes te zijn. Maar zoals Bailey altijd gedaan heeft.........grapjes maken en iedereen voor de gek houden, heeft hij volgens ons gewacht tot het 1 April was. Zo'n datum past wel bij mij zal hij gedacht hebben. Namens zijn ouders bedank ik iedereen die hem,hun een kaartje hebben gestuurd. Ze hebben mooi Bailey's kamer versierd en waren een steun voor mn zus en haar man.
Wat een groot verdriet. Gecondoleerd met het verlies van Bailey. Ik wens jou en al zijn nabestaanden veel kracht en steun toe! Liefs Mirre
kippevel en tranen in me ogen Ohe wat erg dit Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen in deze o zo moeilijke tijd. Ben er verder ff sprakenloos van................
Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd Liefs Roy, Vera en Jelina
Gecondoleerd....Ik heb er geen woorden voor. Zit dit met tranen in mijn ogen te typen. Heel veel sterkte met dit enorm verlies. Hillegonda.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte gewenst aan jou en je familie. Er zijn maar weinig woorden, maar op zo'n jonge leeftijd weet ik eigenlijk helemaal niks te zeggen. Ik hou het maar bij veel sterkte en kracht voor jullie allemaal. Pienie