Jeetje wat moeilijk.. Ik zou dr zoveel mogelijk zeggen dat ik van dr hou en dat altijd zal doen.. Verder kan ik heel moeilijk de woorden vinden.. Ik weet hoe het is om je moeder te missen maar niet permanent, ik denk aan jullie! Heel veel sterkte &een knuf!
Wat verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Uit ervaring (m'n vader) weet ik dat het heel goed kan zijn voor je gevoel om wel uit te spreken wat je voelt hoor, dat je haar gaat missen en dat je van haar houdt, ze zal zo blij zijn dat te horen. En als ze er straks niet meer is krijg je misschien spijt dat je iets niet hebt gezegd. Geloof me, het lucht ook op als je het doet.
Meiden dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Mijn moeder had tot voor kort geen besef in welke situatie zij zich bevind. Want tot een paar dagen terug zei ze steeds dat ze beter wordt en dan we binnenkort allemaal op vakantie gaan. En omdat ze erg versuft is door de morfine reageert ze ook nergens op. Zo nu en dan herkent ze mij niet, of 1 van mijn zussen. Gisteren waren we daar nog met de kinderen. De kinderen herkende ze wel, maar mijn man niet..
Ik wens je heel, heel veel sterkte, het lijkt me vreselijk om je moeder zo te zien lijden en straks te moeten missen.
Wat verschrikkelijk en vooral ook voor jou! Wat moet het moeilijk zijn voor je... Ik kan je alleen heel veel sterkte en liefde toe wensen. Lijkt mij vreselijk om je moeder te verliezen...
Oh vreselijk, ik wens je echt heel veel sterkte toe. Lijkt me heel zwaar om je moeder zo te zien. dikke knuffel
Jeetje zeg, heb tranen in mijn ogen en een klomp in mijn maag als ik je verhaal lees! Heel veel sterkte! Dikke knuffel!
pff met tranen in mijn ogen sta ik jou verhaal te lezen vind het zo erg voor je heb geen woorden ik wens jullie onwijs veel sterkte je moeder is ook niet te missen meid dat zal nog een hele strijd worden om het een plaatsje te geven geef het de tijd ze vind het ook vast en zeker onwijs fijn jullie er elke dag zijn sterkte nogmaals hele dikke knuffel
Oh lieve meid, wat vreselijk. Ik wens jou en je familie veel kracht en sterkte. Ik hoop dat je moeder een mooie overgang kan maken in de komende dagen en dat je dit ook mag zien. Dikke knuffel
Heel veel sterkte deze moeilijke tijd. En inderdaad, zeg tegen haar wat je kwijt wilt, dat zou ze vast ook zelf willen dat je dat zou doen.