Heel veel moed en rust wil ik je toewensen... M'n mama is ook ziek. Ben zo bang voor de dag dat zij ook in zo'n toestand komt. Het verdriet is immens he... neem voldoende tijd om afscheid te nemen. xxx
Dank jullie wel!! Het is erg moeilijk te bevatten dat mijn mams er straks niet meer is. Het zal alleen zwaarder worden de komende tijd. Maar het belangrijkste is dat ze pijnvrij is, dat ze niet hoeft te lijden. Het is een rotziekte!!
Ook ik wil je héél veel sterkte wensen!! Het is al eerder gezegd: laat wel je gevoelens zien, praat samen, haal herinneringen op. Helaas heb ik dat ruim 9 jr geleden niet bij mijn mams kunnen doen, omdat ze héél plotseling is overleden... Nogmaals veel, héél veel sterkte voor jou en je familie!!
Jeetje, wat verschrikkelijk voor jullie. Krijg er een beetje kippenvel van, wat een verdrietige situatie! Heel veel sterkte en maak er mooie momenten van nu je mama er nog is!
Na een gevecht tot het laatste moment is mijn lieve mama zaterdag 26-5-2012 overleden. We hebben allemaal afscheid kunnen nemen en we waren bij haar, en het viel erg zwaar.. Ik kon geen afscheid nemen van mijn lieve mams Maar ze is nu verlost van alle pijn die ze heeft gehad vooral van de de laatste uren. Dat vergeet ik nooit!! Toen we afscheid namen van haar, zeiden we dat ze de liefste moeder is en dat we ons geen betere moeder konden voorstellen en dat we altijd van haar zullen blijven houden. Dat ze zich om ons (dochters) en ons vader geen zorgen hoefde te maken. En omdat ze erg vol zat van vocht achter haar longen maakte ze een noodkreet van dat ze ons gehoord heeft en ze wilde wat terugzeggen maar dat lukte haar niet en binnen 5 minuten overleed ze. Het zal de komende tijd erg zwaar zijn, ik weet niet of ik dit ooit een plekje kan geven..Ik mis haar zo
Gecondoleerd met dit inmense verlies. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, voor nu en in de toekomst.