heel veel sterkte shiva en joep met het verlies van jullie kleine lieve luna. dikke knuffel voor jullie. liefs tamara(tammy77)
Wat ontzettend verdrietig dat jullie je prachtige dochter Luna, moeten missen. Ik wens jullie veel licht en liefde, voor nu en voor de toekomst.
wat vreselijk dat ook jullie dit moet overkomen wat is het leven oneerlijk. Ik heb je foto's gezien en Luna was echt een heel mooi klein meisje! Wat oneerlijk dat ze niet bij jullie mocht blijven. Ik zal vanavond een kaarsje voor haar branden en ik hoop dat mijn kleine Bas* lief met haar zal spelen in de vlinderhemel
Wat vreselijk dat jullie nu al afscheid hebben moeten nemen van Luna*. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze ongetwijfeld vreselijk moeilijke periode.
Gecondoleerd. Wat verschrikkelijk moet dit zijn. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie. Lieve Luna rust in vrede!
Van hier uit ook gecondoleerd met het verlies van dit o zo mooie meisje Luna... zei maakte van jullie papa en mama! Veel respect hoe jullie dit allemaal doen. Sterkte voor de komende tijd, er zijn geen woorden voor Liefs
Verschrikkelijk, oneerlijk en verder geen woorden.. Die schieten toch te kort, hoe cliche het allemaal mag klinken. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
gecondoleerd met het verlies van jullie mooie dochter Luna* Wens jullie veel kracht en sterkte voor de dagen die komen gaan. Voor de rest heb ik geen woorden die iets zinnigs kunnen zeggen, het is gewoon te erg voor woorden dat zoiets moois van je af wordt genomen...
Wat 'n triest nieuws, deze verhalen zijn nooit leuk! Wat ik wel mooi vind om te lezen zijn de mooie woorden die je schrijft... hier straalt veel kracht vanuit! en dat wens ik jullie ook... veel kracht en sterkte met dit grote verlies! Liefs Niki
jee,zit hier toch met een brok in mijn keel! ons dochtertje gaat ook luna heten.. Ik wens jullie echt onwijs veel sterkte,.,.en het is een mooi poppetje... Liefs...
Je hebt het echt prachtig omschreven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Luna was echt een prachtig meisje.
De tranen rollen over mijn wangen, wat een vreselijk bericht Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Ik hoop dat donderdag toch een hele mooie dag zal worden voor jullie! Liefs Ster
gecondoleerd, het verlies van je kind is echt het zwaarste verlies dat er bestaat naar mijn mening, meid heel veel kracht en moed toegewenst de komende tijd en we denken aan jullie. Luna heeft het goed en kijkt met jullie mee, dat geloof ik echt.