Mijn lieve mooie Tinkerbell

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door mona75, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    lieve mama van tinkerbell .
    Helaas moet ook ik zeggen dat ik weet hoe je je moet voelen , maar ook ik kan je daarbij niet helpen .
    ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje en daarnaast natuurlijk ook dat afschuwelijke gecondoleerd ....bah !
    Zoek je eigen weg en heb maling aan de domme ,ondoordachte , gevoeloze opmerkingen van mensen en hou je vast aan alle lieve woorden en vriendschappen die je hebt ...
    Ik kan het makkelijk zeggen maar ik kan het zelf ook nog niet maar ik doe me best , zoals als eerder gezegd lieve engeltjes kan je lekker je ei op kwijt .
    Ik hoop dat je een beetje steun hebt gekregen in het sophia en dat je ook steun hebt gehad aan het medisch maatschappelijk werk ,als je daar gebruik van hebt gemaakt dan ..

nou lang verhaal blijf bij je gevoel en laat gewoon je verdriet toe .....

liefs edith
    mama van mees*

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat een vreselijke gebeurtenis!
    Heel veel sterkte gewenst :(

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    he meiddd
    Heel veel sterkte heb overal kippenvel na het lezen van je verhaal.
    Ik wou dat ik troostende woorden voor je zou hebben, maar helaas heb ik niet.
    Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en dikke knuffel geven

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat een bijzonder meisje moet ze geweest zijn. Wat oneerlijk dat ze maar zo kort bij jullie heeft kunnen zijn. Ze is voor altijd in jullie hart. Heel veel sterkte met die ondragelijk verlies.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    *slik*
    Wat een heftig en verdrietig verhaal. ik ben er stil van.
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje.

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve mama van Tinkerbell,

Jeetje wat heeft jullie kleine meid een hoop te verduren gehad. Maar jullie ook, wat een strijd tegen het oneerlijke!!!

Het is zo niet eerlijk dat dit jullie is overkomen, je kan er niets aan doen. De vraag waarom zal nog veel door jullie hoofd gaan. Het is zo gemeen. Hoe nu verder vraag je, je af. Ja ik zie het als overleven.... in plaats van leven. Ik probeer het positieve uit alles te halen, maar soms lukt dat gewoon echt niet. Hopelijk heb je veel steun om je heen, dat is namelijk wel nodig in deze situatie. Het is allemaal nog heel vers dus neem je tijd. Zorg dat je blijft praten met de mensen om je heen. Probeer het oog op de toekomst te houden... maar ja het valt allemaal echt niet mee. Dus neem je tijd en rouw, huil, schreeuw en praat zoveel je wilt. Meid heel veel sterkte en als je steun nodig hebt dan weet je het forum te vinden.

7. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Lieve allemaal,

Na het lezen van al jullie lieve woorden schieten tranen weer in mijn ogen, (on)gelukkig zijn er mensen die wel weten hoe het is om je kindje te verliezen en snappen waar je doorheen gaat... Ik mis mijn lieve kleine pop vreselijk en ben zo blij als ik haar as 6 november op mag halen zodat ze weer bij ons thuis is, waar ze hoort!! Het zal zeker nog heel lang duren voor ik weer wat genieten van de kleine dingen in het leven, maar wil jullie allen bedanken voor al die lieve berichten dat doet iemand goed! Echt heel erg bedankt!!

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    pfffff,wat erg om dit te lezen...
    veel sterkte met het verlies van jullie kleine meid...

liefs petra

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    vreselijk ,geen woorden voor ,alleen sterkte !! (en ook gefelicteerd met jullie dochter, want die heb je tenslotte ook)

10. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ik wil jullie heel vee sterkte wensen met het verlies van jullie bijzondere meisje

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel sterkte, wat vreselijk dat dit jullie is overkomen...

12. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Snik, heel veel sterkte! Ik denk aan jullie...

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    wat verschrikkelijk! heel veel sterkte met dit verlies...

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik lees dit met tranem in mijn ogen, heel veel sterkte meid en dat je de kracht mag vinden om door te gaan:(

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje wat een verdriet. Heel veel sterkte gewenst!

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ben er helemaal stil van..... wow wat heftig! Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je het een plekje kan geven!

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Jeetje wat een verhaal! Wat fijn dat je nog 2 maanden van je mooie meisje hebt kunnen genieten, maar wat vreselijk dat je al zo snel afscheid hebt meoten nemen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit onnoemelijke verlies.

Deel Deze Pagina