lieve mama van tinkerbell . Helaas moet ook ik zeggen dat ik weet hoe je je moet voelen , maar ook ik kan je daarbij niet helpen . ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje en daarnaast natuurlijk ook dat afschuwelijke gecondoleerd ....bah ! Zoek je eigen weg en heb maling aan de domme ,ondoordachte , gevoeloze opmerkingen van mensen en hou je vast aan alle lieve woorden en vriendschappen die je hebt ... Ik kan het makkelijk zeggen maar ik kan het zelf ook nog niet maar ik doe me best , zoals als eerder gezegd lieve engeltjes kan je lekker je ei op kwijt . Ik hoop dat je een beetje steun hebt gekregen in het sophia en dat je ook steun hebt gehad aan het medisch maatschappelijk werk ,als je daar gebruik van hebt gemaakt dan .. nou lang verhaal blijf bij je gevoel en laat gewoon je verdriet toe ..... liefs edith mama van mees*
he meiddd Heel veel sterkte heb overal kippenvel na het lezen van je verhaal. Ik wou dat ik troostende woorden voor je zou hebben, maar helaas heb ik niet. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en dikke knuffel geven
Wat een bijzonder meisje moet ze geweest zijn. Wat oneerlijk dat ze maar zo kort bij jullie heeft kunnen zijn. Ze is voor altijd in jullie hart. Heel veel sterkte met die ondragelijk verlies.
*slik* Wat een heftig en verdrietig verhaal. ik ben er stil van. Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje.
Lieve mama van Tinkerbell, Jeetje wat heeft jullie kleine meid een hoop te verduren gehad. Maar jullie ook, wat een strijd tegen het oneerlijke!!! Het is zo niet eerlijk dat dit jullie is overkomen, je kan er niets aan doen. De vraag waarom zal nog veel door jullie hoofd gaan. Het is zo gemeen. Hoe nu verder vraag je, je af. Ja ik zie het als overleven.... in plaats van leven. Ik probeer het positieve uit alles te halen, maar soms lukt dat gewoon echt niet. Hopelijk heb je veel steun om je heen, dat is namelijk wel nodig in deze situatie. Het is allemaal nog heel vers dus neem je tijd. Zorg dat je blijft praten met de mensen om je heen. Probeer het oog op de toekomst te houden... maar ja het valt allemaal echt niet mee. Dus neem je tijd en rouw, huil, schreeuw en praat zoveel je wilt. Meid heel veel sterkte en als je steun nodig hebt dan weet je het forum te vinden.
Lieve allemaal, Na het lezen van al jullie lieve woorden schieten tranen weer in mijn ogen, (on)gelukkig zijn er mensen die wel weten hoe het is om je kindje te verliezen en snappen waar je doorheen gaat... Ik mis mijn lieve kleine pop vreselijk en ben zo blij als ik haar as 6 november op mag halen zodat ze weer bij ons thuis is, waar ze hoort!! Het zal zeker nog heel lang duren voor ik weer wat genieten van de kleine dingen in het leven, maar wil jullie allen bedanken voor al die lieve berichten dat doet iemand goed! Echt heel erg bedankt!!
vreselijk ,geen woorden voor ,alleen sterkte !! (en ook gefelicteerd met jullie dochter, want die heb je tenslotte ook)
Ik lees dit met tranem in mijn ogen, heel veel sterkte meid en dat je de kracht mag vinden om door te gaan
Ik ben er helemaal stil van..... wow wat heftig! Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je het een plekje kan geven!
Jeetje wat een verhaal! Wat fijn dat je nog 2 maanden van je mooie meisje hebt kunnen genieten, maar wat vreselijk dat je al zo snel afscheid hebt meoten nemen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit onnoemelijke verlies.