Gister was het zover ! Nienke is een jaar. We hebben een knuffel Nijntje gekocht die spreekt , zingt en ze kan kleuren leren. Het is een leer knuffel http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=46250&productId=82404 Ze had meteen door dat ze er wat mee kon , ze wees naar de kleuren. En marnatman, die vond hem ook super. Ik moest Nijntje om draaien zodat ie er niet op drukte , anders waren de batterijen al op voor dat de kleine meid het kreeg. Bedankt voor de hulp meiden.
Waarschijnljik is er heel veel speelgoed voor handen. Ik zou een groot cadeau geven voor kinderen van 2 - 4 jaar Uit laten pakken (alleen cadeaupapier), opbergen en met sinterklaas nog een keer geven. En daarnaast iets kleins voor nu. Zo deden wij het bij mijn neefjes en die zijn er allebei ingetrapt. En twee keer blij voor de prijs van één.
sandraske@ Woezel en pip leuk zijn ze he? die niet zien staan bij blokker. dinh@ De verjaardag is al geweest zo als ik schreef. Zo als jou idee is niet leuk sorry. Ze snapte er al niets van waarom er zoveel mensen waren+ de cadeaus . En dan snapt ze er helemaal niks van. En 2/4 jaar cadeaus waar bergen zo lang ? deze kinderen zijn op dekkingsreis en pakken alles hoe ga je dat uit leggen dat ze er niet mee mogen spellen?