He Elmo, wat fijn dat je hier even bent! Ja, het is afschuwelijk... Elke morgen als ik opsta is mijn leven even normaal... Tot ik besef wat er aan de hand is....
Hey bah meis wat een rot berichten. Wat zul jij geschrokken zijn. Heel veel sterkte gewenst. En als je het niet trekt op je werk zou ik naar huis gaan. Ook heel veel sterkte voor je vader. Hopelijk komt alles goed met je vader. Liefs Jada
Jeetje wat moet jij enorm geschrokken zijn. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je vader er weer helemaal bovenop komt! liefs Setje
Ja, ik hoop ook dat hij weer volledig zal herstellen maar, ze hebben al gezegd dat het infarct te groot was en in te groot gedeelte van zijn hersenen om helemaal te herstellen helaas... Maar we blijven positief hoor, elke vooruitgang is er één!
Mijn pa is halfzijdig verlamd het is nu 16 jaar geleden maar als je ziet wat hij kan met 1 arm dat is onverstelbaar! Het belangrijkste wat wij vinden is dat mijn pa weer kan praten dat kon hij de eerste weken niet en dat is heel vervelend om je gevoelens niet te kunnen zeggen. Heel veel sterkte nogmaals en praat er veel over met elkaar en steun elkaar waar nodig.
Gelukkig kan mijn vader wel praten, als hij moe is gaat het wat minder maar, hij haalt geen woorden door elkaar en krijgt goed mee wat er om hem heen gebeurd gelukkig! Ik had al een hele poos geen contact meer met mijn broer en dat is nu helemaal hersteld door wat er nu met mijn vader is gebeurd... Gelukkig kunnen we de positieve puntjes er nog uithalen!
Ik weet helaas ook hoe je je voelt. Mijn man heeft er vorig jaar eentje gehad met 29 jaar. Ook links verlamd. 2 keer weggestuurd van de eerste hulp omdat ze dachten dat hij een griepje had en namen hem niet serieus, daarna toch opgenomen en na een week pas kreeg hij een mri scan en zagen ze wat het was geweest... Hij is nu al ruim een jaar aan het revalideren, binnenkort stopt het omdat ze niks meer kunnen doen. Veel is wel teruggekomen alleen zn linkerbeen wordt nooit meer zoals het was, hij zal ws altijd met een stok moeten blijven lopen. En geestelijk heeft ie er veel aan over gehouden, het is altijd aanpassen. Hij kan niet veel drukte meer aan, heeft epileptische aanvallen, mag niet meer werken, niet iedereen toont begrip ben benieuwd hoe het straks met de kleine zal gaan..... Hopelijk komt jouw pap er een heel stuk of helemaal bovenop, ik wens julllie alle sterkte vd wereld, ben er voor elkaar en blijf praten, ik vond het een heel zwaar emotioneel jaar want mijn man is ook erg veranderd in het tonen van zijn gevoelens enz, maar als je met elkaar blijft praten dan ben je al heel ver en uiteindelijk moet je het een plekje gaan geven maar dat heeft veel tijd nodig.. Heel heel veel sterkte meid voor jou en je familie.
Jeetje meid.. Dat is schrikken. Ken het een beetje, ik was 15 toen mijn moeder een herseninfarct kreeg. Ik kan me voorstellen dat je niet alleen thuis wilt zijn. Ik ben toen wel weggegaan van school, en was dus wel alleen thuis.. Dat is niet fijn. In elk geval sterkte!!
Ohh meid wat vreselijk voor jullie! Hele dikke knuffel! Sterkte! Weet helaas wat een herseninfarct kan doen..