Mijn lieve poezebeest vermist :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door Spitsmuis, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Geef het anders op fb ook door aan die vrouw van: waar is onze angel. Daar lezen veel fanatieke mensen mee die bereidt zijn te helpen met zoeken e.d., waarschijnlijk ook uit jullie buurt. Via hun worden vooral honden op fb geplaatste maar ook af en toe katten.
    Hopelijk vinden jullie haar snel terug. We zijn 1 van onze katten ook een paar keer een aantal dagen kwijt geweest en dan zat mevrouw ergens in een boom of op een dak waar ze niet meer uit/af durfde.

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Jeetje wat erg. Hoop echt dat jullie haar nog vinden.
    Gelukkig zorgen jullie zo goed voor de kittens. Mijn moeder heeft paar jaar terug twee kittens uit een nest opgevoed omdat de moederpoes was overleden en daar gaat heel veel tijd in zitten
    Succes meid!

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Is moederpoes al terug?
    Hoop het voor jullie...

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Meestal blijft ze in de tuin en aangezien we nog een poes hebben en een kattenluikje in de deur is ze waarschijnlijk naar buiten geglipt en even verder op pad gegaan dan de tuin...
    Heb echt overal gezocht en gevraagd aan mensen of ze haar gezien hebben maar nergens te vinden...
    Ze is nog steeds niet terug :(
    Gelukkig gaat het wel heel goed met de kittens.
    Ze drinken super goed het flesje leeg en zijn echt voldaan daarna en gaan dan na het kroelen lekker slapen.
    Vandaag ga ik weer zoeken en navragen of ze de poes ergens gezien hebben.
    Maar vrees echt het ergste voor moederpoes.
    Maar hoop natuurlijk dat ze alsnog binnen komt wandelen alsof er niks gebeurd is!!

5. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Jeetje wat afschuwelijk zeg....ik wens je heel veel sterkte. Als ze gechiped is en ze mocht overreden zijn dan krijg je haar meestal wel terug hoor. Zeker aangereden huisdieren worden nagekeken op chips. Vreemd idee hoor maar misschien heb je er wat aan: wij hadden laatst een aannemer die met zijn busje voor onze deur geparkeerd stond...die bus stond heel de dag open. Op een gegeven moment zag ik een buurkat in dat busje gluren alsof ze erin wilde springen :$...ik ben die man toen gaan waarschuwen dat hij zijn busje moest checken voor hij wegreed....Kan zoiets niet gebeurd zijn? Het is vergezocht maar ik schrok echt toen ik die kat bij die bus zag....het zal je maar gebeuren! Al schijnen katten wel altijd de weg terug te vinden toch? Heel veel sterkte nogmaals!

6. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Wat ontzettend naar!!
    Gelukkig gaat het wel goed met de kittens, maar hoop zo dat moederpoes weer terug komt!
    Sterkte!

7. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hopelijk is ze Snel terug en vooral gezond :(

Arme kittens zullen hun mama vast missen en andersom denk ik ook :(

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vreselijk! Ik woon in de buurt...hou het in de gaten.

9. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    He bah hoop dat ze gauw thuis komt.Zo vreselijk die onzekerheid.Hier gisteren helaas slecht nieuws.Onze kat is aangereden en overleden en hij zou vandaag nog wel 3 jaar geworden zijn.Alleen wij kunnen het nu gaan verwerken jij blijft in onzekerheid zitten dat is ook geen fijn gevoel.Gelukkig dat het met de kittens wel goed gaat.Ik duim voor je dat ze weer terug komt

10. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ow meis!! Dat is klote zeg!

Ik hoop zo dat ze terug komt voor haar kittens maar dan had ze dat toch al gedaan lijkt me? Ivm het voeden etc.

Succes en sterkte!

11. Spitsmuis

@27denise: Wat erg!!! Heel veel sterkte :(
    Arm beestje:(

Hier nog steeds geen spoor van Siep:(
    Elke nacht en ochtend hoop ik dat ze weer thuis gekomen is en als ik de kittens ga voeden hoop ik dat ze dus veilig bij haar kittens ligt.
    Maar niks....:(
    Met de kittens gaat het gelukkig heel goed.
    Ze drinken super goed van het flesje en zijn begonnen met spinnen,heel erg lief!
    Ze willen ook echt met mij kroelen na het flesje dus ik lig steeds met een bergje kittens op mij op de bank,dat is dan wel weer heel lief.
    Maar het is niet zoals het zou horen...
    Siep heeft altijd super goed voor haar kittens gezorgd,lag er zo goed als de hele dag bij en de kittens dronken heel goed bij haar.
    Dus het is echt heel gek dat ze weg is opeens,dit is al de 4e dag dat ze spoorloos is.
    Elke keer als ik het kattenluikje hoor denk ik dat Siep binnen komt maar dan is het Vera,onze andere poes.
    Of als ik een poes over het dak van de schuur zie lopen in mijn ooghoek denk en hoop ik dat Siep het is maar dan is het een andere kat of poes.
    Gisteren heb ik tijdens het voeden echt even een potje zitten huilen.
    Ik was net klaar met de laatste kitten voeden en die lag lekker uit te buiken op mijn buik en die klom zo heel lief omhoog en keek mij zo vreselijk lief aan.
    Zocht een warm plekje en ging zo liggen slapen bij me.
    Toen hield ik het even niet meer droog.
    Ze zoeken echt moederliefde en ja,nu ben ik voor hun dus hun mama maar ja,ik ben geen poes;) dus ik kan ze niet de liefde geven die hun mama zou geven.
    Ik ben nu ook op een punt dat ik eigenlijk al weet dat de kans steeds kleiner word dat Siep terug komt en de kans er is dat ze dood is,of bij iemand anders in huis (wat ik heel raar zou vinden want die mensen zouden toch aan haar tepels moeten zien dan ze nog kittens voed,haar tepels zijn helemaal kaal en ze zal onderhand ook flinke stuwing moeten hebben als ze nog leeft)
    Ik heb alles gedaan wat ik voor nu kan doen.
    Siep is vermeld op Amivedi als vermist,bij het dierenasiel als vermist,bij de dierenarts als vermist,flyers hangen en verder kunnen we alleen zoeken en als we de hondjes uit laten hopen dat ze toch opeens tevoorschijn komt.
    Ze liep normaal ook altijd mee als we de hondjes uitlaten.
    Ze liep mee als ze buiten was in de tuin en ons hoorde als ik de kindjes naar school of psz bracht.
    Echt een super aanhankelijke poes dus.
    Thuis kwam ze altijd op mijn schoot liggen of bij me liggen als ik op de bank zat.
    Mijn oudste dochtertje mist Siep ook zo erg:(
    Enige wat we nu kunnen doen is hopen dat ons poezenkind gauw thuis komt,gezond en wel.
    Ik wil zo graag weten wat er gebeurd is met haar of waar ze is.
    Dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Nu weet ik helemaal niks en kan ik er ook helemaal niks mee.

Voor de mensen die in de buurt van Terheijden wonen,dit is Siep op de site van Amivedi.
    Misschien kunnen jullie het delen op Facebook etc....
    Zou ik super vinden!

:: Amivedi-Nederland | Stichting voor vermiste en gevonden huisdieren ::

12. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Nog steeds niet:(wat vervelend ook gewoon dat je geen idee hebt waar je moet zoeken.Hier kan ik alleen maar huilen hoe jij je poes beschrijft van dat meelopen enz zo was hij ook.Gelukkig is mijn dochtertje pas 4 mnd stond gedichtje op haar tekening van is vandaag blijde dag in mei nou toen brak ik weer dus die had vast niks in de gaten dat ik om haar werkje moest huilen.Vind wel super van je dat je ondanks alles zo goed zorgt voor haar kittens.Hoop dat je haar echt snel vind.Jammer genoeg woon ik niet bij je in de buurt anders had ik zeker naar haar uitgekeken.En mijn kat was hiervoor ook is 8 dg weg geweest ook in een vakantie en die zat dus opgesloten.Dus geef de moed niet op.

13. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Wat vervelend zeg, ik hoop dat ze snel weer gezond en wel opduikt. Gelukkig gaat het met haar kittens goed. Sterkte!

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    heb siep op mijn facebook gezet ook bij mijn partner. Ik hoop dat ze snel terug komt

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ach heden, kan me je onrust en verdriet goed voorstellen. Heb het ook gedeeld via Twitter, nu hopen dat veel mensen het zien.

Ik hoop voor je dat ze vandaag of morgen weer aan komt lopen. Gelukkig doen de kittens het goed. Dikke knuffel voor jou!

16. Spitsmuis

Super dat jullie gedeeld hebben!!!
    Wie weet komt iemand haar tegen en komt ze,in welke staat dan ook thuis.
    Dadelijk gaan we wandelen met de kindjes en ik hou mijn ogen extra open want wie weet zie ik haar toch nog ergens?
    Ergens blijf ik hoop houden maar iets in mij zegt dat het niet goed is afgelopen met haar.
    Het voelt niet goed :(

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Awhh wa sneu zeg :(

18. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    En is de poes al terug?? Hoop het zo, ook voor de kleine poezebeestjes.
    Gaat het voeden nog steeds goed?

19. Spitsmuis

Ze is helaas nog steeds niet terug...
    Dit is de 5e dag dat ze kwijt is:(
    Mis haar echt... het gekroel,het meelopen naar school,haar lieve gemiaauw.
    Met de kittens gaat het gelukkig heel goed.
    Drinken super goed van het flesje en ik voel ze gewoon zwaarder worden en je ziet ze gewoon groeien.
    Daar ben ik wel heel erg blij om!!!
    Het kost alleen erg veel tijd en elke nacht moet ik er ook uit.
    Krijg mijn man echt niet wakker dus elke keer kan ik er uit om de kittens in de nacht te voeden en ik ben zo vreselijk moe.
    Dan is het wel balen dat mijn man gewoon niet wakker te krijgen is om het een keer over te nemen van mij.
    Mja effe doorbijten,het is voor een goed doel en dat is dat de kittens gezond en wel groot gebracht gaan worden.
    En verder blijf ik elke dag de hele dag door hopen dat Siep gevonden is of terug komt

20. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Hoi
    Hoe gaat het nu is siep alweer weer veilig thuis?en hoe gaat het met de kittens?

Deel Deze Pagina