Ik stond er echt raar van te kijken! Beweegt een hoogzwangere buik echt zo erg? http://www.youtube.com/watch?v=tRWFSnzqYzY Mijn god... ik heb echt te doen met die meiden...
Wow, hier nog erger! http://www.youtube.com/watch?v=lziJxbMP ... ed&search= Ik kan me haast niet voorstellen dat het lekker is...
Nou misschien dat t nog gebeurd maar die van mij gaat echt niet zo heftig tekeer hoor.... ik denk ook dat t te maken heeft met de dikte van je buikwand of zo
Ik vind het nog wel meevallen hoor, Amanthis ging nog erger tekeer, die draaide op het laatst ook nog eens, dat was auw auw en heel apart te zien
Pfff die van mij gaat ook zo tekeer, en nog wel erger. Vond de zachte bewegingen wel leuk, maar de bewegingen van de afgelopen zeker 8 weken waren niet altijd even prettig. Kan gewoon knap pijn doen hoor. Hup daar een kont en daar een hak pfff. Was bij de eerste niet zo erg als bij deze, denk ook niet dat ik die pijnlijke trappen zal missen dit keer.
Super om te zien hé...kan niet wachten tot het weer zover is. Hopelijk mag ik dat heerlijke gevoel nog één keertje meemaken...daarna is het echt voorbij.
oh ja! Zo was het! Wat vergeet je dat snel, zeg! Inderdaad, ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik zou er bijna weer zwanger voor willen zijn.
Die laatste link die je gaf viel wel mee, die ging wel tekeer ja beetje raar gezicht Maar komt natuurlijk ook omdat ik het niet gewent ben, lijkt me wel een fijn gevoel om je kindje zo goed te voelen bewegen.
Oh jaaaaa, dat had ik ook zo erg! Ik liet met lezen ook altijd mijn boek op mijn buik steunen, maar die schopte ze er mooi vanaf. En een van de katten lag graag op mijn buik en dan zag je 'm helemaal op een neer gaan (die kat dan). En dat beest maar spinnen, hahaha!
ik vind het geweldig om te zien, maar euhm.. hele rare vraag misschien, maar heeft niemand dan het gevoel van het kindje moet er NU uit?! godzijdank heb je niet van de een op de andere dag zo'n beweeglijke buik hihi maar nu heb ik soms bestwel dat het opeens een heel eng idee is dat er een volledig leven wezentje in je buik zit en doet waar het zin in heeft hihi als ik die beelden dan zie dan krijg ik wel een klein beetje de kriebels ervan hihi
@Jalea: Hahaha! Ja, dat heb je wel tegen die tijd, maar niet om die reden hoor! Ik had dat meer omdat je de zwangerschap zelf goed zat was. Niet om het bewegen van de baby. Dat vond ik het enige leuke eraan! Je kan zijn armpjes, billen, etc voelen....en dat is echt heel leuk.
oww mijn dochter was zelfs erger, het deed toen zelf meer pijn dan heel de bevalling ik kon heel haar voetje wel eens pakker, op de laatste dag voor mijn bevalling draaide ze zich nog ff om. Je zag haa billen van lings naar recht gaan. Ik zei toen ook schat ik heb de exorcist in mijn buik nee op het einde vond ik het niet fijn meer!
Bohhh ja als ik dat weer zie dan herinner ik het me weer precies zo... Ik was het bijna vergeten maar als ik dit zo zie dan mis ik het best wel, ook al deed het wel eens pijn.