He wat vervelend zeg en het zal wel naar zijn hij in het ziekenhuis en jullie alleen thuis...maar hij ligt daar goed en wordt in de gaten gehouden dat is ook wat waard en hij zal vast weer snel terug komen...veel sterkte liefs Lydia
Hallo Mispuma, Fijn dat je hier je hart kan luchten. Heel veel sterkte met de kleine. Hoop dat hij snel weer beter is met je naar huis kan. Groetjes Karin
meid hou lekker even je rust hoe moeilijk dat het ook is zonder je ventje thuis vanacht! Maar echt even op adem komen! ik vind hte een heel verstandig en goed besluit! Suc6 met je kleine mannetje!
Heel veel succes, ik hoop voor je dat ze het snel vinden! Het klinkt mij heel bekend in de oren, ik heb met mijn 2e hetzelfde meegemaakt, bleek ook reflux te zijn, (alle voedingen geprobeerd!), helaas was het bij mijn zoontje toendertijd zo erg geworden dat zijn slokdarm was aangetast en dat was waarom hij zoveel huilde. Uiteindelijk in het zkh het rota-virus opgelopen en zo bleven we aan de gang. Maar...het is allemaal goedgekomen hoor! Nu een grote jongen van 8 jaar. Al moet ik zeggen, als er een moet overgeven van mijn 3 kids, is hij het! Hij blijft ietwat gevoelig dus. Ik bleef ook in het ziekenhuis toen trouwens (rooming-in), al hadden ze dat ook liever niet hoor, maar we deden het dan om en om, zo konden we ook een beetje bij tanken! Heeeel veel succes, ik weet echt hoe erg het kan zijn met zo'n kleintje, hij is trouwen de 1e 18 maanden van zijn leven 5x! opgenomen geweest. Ik hoop dat dat je bespaard blijft. Liefs, Cellie.
Ben net terug uit het ziekenhuis, nou pfff wat vervelend om hem daar achter te laten, gelukkig is hij in slaap gevallen dus we zijn gerust weggegaan met het idee hij ligt lekker te slapen. Morgenochtend om 10 uur ben ik weer bij hem. Heb hem vanavond zijn flesje gegeven, en dit ging prima. Had wel gezien dat ze daar niet zo heel erg nauwkeurig zijn...zo lag hij in een hele plas met melk...tis zonde zijn hele rug was nat en zijn haartjes ook. De fles van 18.00 hadden ze niet omgespoeld maar met een laagje melk laten staan...en meer van dat soort dingen, als ik dat morgen weer zie ga ik er toch echt iets van zeggen... Maar jullie horen snel meer! liefs, misspuma
Belachelijk dat ze zeggen dat je beter thuis kan slapen zodat ze hem in de gaten kunnen houden, maar niet zien dat hij in een plas met melk ligt. Ik zou er zeker iets van zeggen! Heel veel sterkte en ik hoop dat je je mannetje weer lekker snel helemaal bij je hebt.
Wat vreselijk om je mnnetje achter te moeten laten! Ik kan me voorstellen dat dat heel rot moet voelen... Sterkte en ik hoop dat ze snel weten wat het is..
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je hem weer snel mee naar huis mag nemen, gezond en wel. Hoe is het nu met hem? Gaat het alweer wat beter?