Hai miss Puma, Kan me voorstellen dat het vervelend is om zo je kleintje in de melk aan te treffen! Zou er gewoon ook rustig wat van zeggen hoor! t is jou beeb! Maar hou je rustig meis, t belangrijkste is nu dat ze vinden wat er aan de hand is zodat je mannetje snel mee naar huis mag x
aaaaaaaaaaaaaaaaa wens je heel veel beterschap dat hij gauw mag opknappen en weer een vrolijke jongen mag worden. Liefs Lover xxxx
Heel veel sterkte en hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is met je kleine mannetje. Zodat je hem snel weer thuis hebt.
Sjonge misspuma wat slordig. Zo laat je hem ook niet met een gerust hart achter! Ik hoop dat ie snel naar huis mag!
Hey meiden, Ben net terug van Keano, ben de hele dag bij hem gebleven en ga om half 9 weer naar hem toe. Nou ze hebben tot nu toe nog geen onderzoeken gedaan...dus tja waarom ligt hij daar in het ziekenhuis voor onderzoeken en als ze dan niks doen schieten we ook niks op. Wel vinden ze dat hij veel mondjes terug geeft, ja dat vonden wij ook al. Verder is alles goed met mijn mannetje als ik bij hem ben, huilt hij af en toe, maar meestal krijg ik een mooie glimlach van hem . Heb het gezegt dat hij in die plas melk lag, en ze zeiden dat ze net nog bij hem waren wezen kijken en dat er toen niks was, oke dat kan natuurlijk, hij kan gespuugd hebben net na ze weg waren. Ook had hij vanmorgen weer heel hard gehuild, maar ze konden er niet achter komen hoe dit kwam. Meiden ik ga hier in huis nog even het een en het ander schoonmaken (gaat ook gewoon door), en dan gaan we eten. Vanavond of morgenochtend horen jullie meer, als er dan al eens wat bekend is. Bedankt voor jullie steun! liefs, misspuma
Hallo meiden, Ben net terug van Keano, hij was wakker toen wij aankwamen, hij bleek al de hele avond te hebben gehuild pfff wat zou je dan graag bij hem willen zijn...maar goed het is niet anders. Hopelijk mag hij snel mee naar huis toe, zijn urine is nagekeken en dat was allemaal prima in orde. Verder was er weinig nieuws, wel willen ze hem in overleg met de arts op dikkere voeding zetten, omdat hij nogal snel een mondje terug geeft. Morgen horen jullie weer meer. liefs, misspuma
wat vervelend meis, hopelijk is je manneke weer snel thuis en weten jullie wat er aan scheelt, mijn nichtje van 8 weken ligt nu ook in het ziekenhuis met RS, zo zielig voor die kleintjes, en hun ouders! sterkte meis
Ik had een heel verhaal getypt en nu weg.... Helaas kan ik met je mee praten. ook ons mannetje heeft met de zelfde verschijnselen in het ziekenhuis gelegen. Hij had ook nog wel wat andere problemen. ik kan me dus precies voorstellen hoe je je moet voelen. Als je er behoefte aan hebt mag je me wel pbén. Ik wens je heel veel sterkte, hopelijk komt snel alles goed. N knuffel voor je zoontje, het is trouwens echt een schatje. Liefs Jenny
Bedankt Jenny, ja het is zeker een schatje! Ik hoop ook dat alles snel goed is en dat hij snel mee naar huis mag. jullie horen snel weer meer! liefs, misspuma
Hoi misspuma, Lynn heeft hetzelfde gehad. Hele dagen huilen. In het ziekenhuis opgenomen. Zouden ze ook onderzoeken doen, hebben ze niks gedaan, want daar huilde Lynn niet meer. Ze kreeg er Friso melk, thuis kreeg ze nutrilon. Ze kon daar dus niet tegen, nu gebruik ik ook friso. Neem aub je rust thuis. Het is moeilijk als je kleintje daar ligt, maar geniet even van een avondje vrij of uit. Wel fijn dat je toch de hele dag bij hem mag. Ik mocht dit niet, want dan konden ze niet goed observeren, want als ze huilde, hing ik meteen boven dat bedje te troosten! Ligt Keano ook in zo'n ijzer bedje, met ramen? Zo'n ouwverwetst ding? In ieder geval veel sterkte en als je iets wil weten mag je best pb'en
Hai meis... zie dit topic nu pas! Wat naar, je wilt toch bij je kindje zijn als hij zich niet goed voelt.... Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is en dat Keanu dan weer lekker mee naar huis kan! Dikke knuf...
Meid, Heel veel sterkte met je knulletje! Hopelijk komen ze er snel achet wat het is. Wel vreemd dat er nog niet echt onderzoeken uitgevoerd zijn, misschien omdat je richting weekend zit? Liefs, Corina